12 Aralık 2009 Cumartesi

mudo elbise 2

elbisemi geçen hafta aldım.hatırlarsınız kahverengisinin de resmini koymuştum buraya.resmen hamile kıyafeti:)o kadar rahat ki.gaza gelip diğer renklerini de alabilirim.istanbul'da mudo mağazalarını aradım taradım bu elbiseyi,barkodu lazım diyolar sistemden bulabilmemiz için.fişi attım zannediyodum,bi baktım duruyo.tabi hemen telefona sarılıp bi mudo magazasını aradım ve sadece 212 AVM'de oldugunu söylediler.hemen geçen cumartesi sabah atlayıp gittik.üzerimde de kahverengisi var.adama soruyorum:
-bu elbiseden var mı?
-yok!
-aaa baktırdım sistemden tam 16 tane varmış bu magazada!heh işte orda!

hemen kapıyorum grisini.

hamile kıyafeti konusunda çok endişelenmiştim ama yersizmiş.taytlar,tunikler,elbiselerle çok rahat geçiriliyo hamilelik.


iyileştin mi sen,ne bu dışarı mı çıktın bugün yoksa dersiniz:eveeettt!dün akşam zencefili rondoda öğüttüm,5 tane kuru incirin içine doldurdum.ıyyy iğrenç bişi oldu.ama sonuç:öksürüğümü bıçak gibi kesti!!ay evde bunaldım ya,bi çıkıp hava alayım dedim,nine west ve mothercare'de var m bişiler dedim ama sonuç fiyasko.demsa grup %50 indirime giriyo ama mothercare girmiyo,böyle saçmalık olur mu!!nine west de zaten %50ye varan diyo ama %20lerde kalmış indirim.

yarın da gizemelimle buluşucaz.kaç ay oldu yaw özledik:(

3 yorum:

  1. Yaa fıstık gibisin maşallah hamilelikten eser yok ben ilk iki ayda 50 kilo falan alırım sanırım :( elbiselerinde çok yakışmış canım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. çok şekersin elbise de çok yakışmış.. Maşallah.

    YanıtlaSil
  3. eb,yersem alıyorum ben de.2 haftada 3 kg aldım pasta börek yiyip:(
    saol serpil&eb.

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!