7 Aralık 2009 Pazartesi

I'm coming soon.


esprili hamile tshirt'ü almadan olmaz dedik.her gördüğümüz şeye hevesleniyoruz:) carousel GeBe magazasından aldım.ebru,seçen,lord gibi hamile kıyafeti satan yerlere baktım ayyy çok iğrenç şeyler var,hamilelere resmen 'zevksiz' muamelesi yapıyorlar.bello mom'da sordugum tshirt'e 90tl denince tshirt işinden vazgeçmiştim taa ki gebe'ye girinceye kadar.tshirt fiyatları aynı ebru'yla.50tl'ya aldım.small almama ragmen kollar hala bol:( hamileler obez oluyo sanki:/ geçen gün kot bakıyodum debenhams'ta,gülmekten öldük,bi hamile kotu var,en küçük beden ama 38 bedende 3 kişi sığar içine.

benim göbüş daha büyümedi yaw:( 24 haftalığız,24:4=6ay ama hamilelik 40hafta=10 ay sürdüğü için 26.haftada 6.ay bitecek.ayy uzattım kısaca 5,5 aylığım daha.ama accuk da şişsin di mi göbek:)

8 yorum:

  1. Ben de gebe'den tayt almıştım, hiç ümidim yoktu aslında boyuma göre tayt bulacağıma dair ama varmış. T-shirt'e gelince esprili bir t-shirte evet ama ikincisine hayır, maliyeti 5 lira değil o t-shirtlerin canım benim hamileyiz diye kazıklıyorlar bizi, ben de pazarda 5 liraya satılan taytı 40 liraya aldım ama iyiki de almışım normal taytların beli çok sıkıyor çünkü, buarada debenhams'a bir bakayım ben, kot lazım çünkü bana da eski kotlarımın son demleri artık.

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle,normalde bi tshirte hayatta 50 tl vermem.debenhamsta çok güzel kot vardı,lacivert-dar paça.fiyatı da 79tl idi. hamile butiklerinde biliyosun 120 filan dandik kotlar.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ya bir de esprili hamile t-shirtleri yapan bir arkadaş var; blogu;
    http://sevgituncer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. allah nazarlardan saklasın:)maşallah maşallahhh güle güle giyin cicişleri

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlıymış güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar,
    benim bloğumda(www.sevgituncer.blogspot.com) bahsettiğim bir arkadaşım Sevgi hanım, hamile tshirtleri tasarlıyor. 25 Tl. Resimlerini benm diğre bloğumda kursiyerlerim giyip, resmini Yayınladım..www.zencefilorganizasyon.blogspot.com)
    Tayt olrak da pentinin taytlarına bakabilirsin.. bu taytla beden beden var.. siyah-gri- kahverengi ve mor rengi var...küçük bir öneri...sevgiler

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!