29 Aralık 2009 Salı

klasik müzik sen ne güzel bişisin!



klasik müzikten nefret ederdim küçükken,çünkü bana soguk pazar günlerini anımsatırdı.TRT2'de öğleden sonraları pazar senfonisi olurdu.Allahım TRT1 ve TRT2,başka kanal da yok..büyüdükçe klasik müziğin hiç yeri olmadı hayatımda.mozart'ın bach'ın eserleri cep telefonu melodisiydi sadece benim için.
hamile kaldıktan sonra,ee herkes bebegine klasik müzik dinletiyo anne karnında,ben de uyayım o entel dantellere,bi bildikleri vardır dedim.Allahım o ne güzel ezgiler.dinledikçe rahatlıyorum,vivaldi four seasons spring,mozart'tan 40.senfoni,türk marşı,figaronun düğünü,beethoven,bach..
bebek için de biçok faydası oldugunu okudum,bilemiyorum ne kadar doğru,elbet vardır iyi bi etkisi,ancak bana çok büyük etkileri oldugu kaçınılmaz bi gerçek.sanırım artık hayatımda klasik müziğe yer var.

4 yorum:

  1. akıllıbıdık30 Aralık 2009 14:57

    Resimdeki amcamız iranlı keman virtüözü farid farjad'dır, keman çalmaz adeta konuşturur çok da hüzünlü parçaları vardr. Hamile bayanlar için nasıl olur bilmem ama aşk acısı çeken arkadaşların yaralarına tuz basar.

    Yukarıda saydığınız konçertoları von Karajan'dan dinlerseniz daha kaliteli bir müzik dinlemiş olursunuz.

    Hamilelikte kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. akıllıbıdık süpersin ya,keşke ünv yıllarında filan merak sarsaydım klasik müziğe,şu an daha çok bilgim olurdu.neyse geç kalmış sayılmam ama işe nereden başlıcamı bilmiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. akıllıbıdık30 Aralık 2009 16:25

    her müziğin bir yeri var hayatta yeri gelince klasik müzik, yeri geldiğinde pop, arabesk hatta oyun havası:)önemli olan o müziği iyi yapanlardan dinlemek.
    Hamileliğin belli aylarından itibaren sesleri duymaya başlıyo bebekler bol bol konuşun bence onunla belki tepki bile verir.

    YanıtlaSil
  4. hiç bi tarz müzik dinleyemiyorum kafam okulda şiştiği için çocuk sesinden.ama akşamları klasik müzik hem beni hem bebeğimi rahatlatıyor.

    zaten bebiş 24 saatin 16 saati filan takla atıyo içeride,artık neye tepki veriyo anlayamıyoruz:)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!