29 Aralık 2009 Salı

bunlar bitecek!!


bu seneki marketlerdeki kozmetik indiriminden faydalanamıyorum malesef,haftasonu koydum sepete bişiler,sonra tekrar bıraktım,ev dolu gloss,allık,vücut kremi.size elimde kullanılmamış 6 kutu vücut kremi var desem inanırsınız di mi?inanırsınız,inanırsınız:)eminim benim gibi migros indiriminden stok yapan çok kişi vardır:)
elimdekileri bitirmeliyim önce.öncelikle dibinde az kalış ürünlerle başlıyorum işe.yer açılsın yenilere:)bir süre verallah bu ürünleri kullanıp bitiricem,kararlıyım.allığın ahı gitmiş vahı kalmış gibi gözüküyo ama o kadar bereketli bişi anlatamam,2-3 ay daha her gün sürsem anca biter.

loreal glam shine no:200 (yenilendi,yeni no'sunu bilmiyorum)
maybelline strawberry carats (yenilenen koleksiyonda yok:(
maybelline fushia jewels (bu da yok artık)
M.A.C gloss (venetian red)
M.A.C allık (sunbathe)
victoria's secret parfüm (love spell)
sarah jessica parker lovely

8 yorum:

  1. valla çok iyi ediyosun kendine hakim olmak gibisi yok, yoksa her gördüğümüzü sepete atma hevesinden vazgeçmek zor :(

    YanıtlaSil
  2. walla şimdiye kadar her gördüğümü ala ala bi kenara üç kuruş atamadım:))

    YanıtlaSil
  3. çokocuuumm beni hatırladın mı forumdan, bi kere daha yazdım sana ama yayınlamamışsın , öperim yanaklarından :))

    YanıtlaSil
  4. loreal glam shine no:200ü de ben en son sorduğumda, dibine kadar kullandığım ilk ve tek rujdur:), artık bu rengin olmadığını söylediler maalesef:( ve bana maybellinne den alternatif bir ürün vermişlerdi tabi ki renk ve kalite aynı değil.

    YanıtlaSil
  5. ventcim aşkolsun unutur muyum hiç!çok şaşırdım walla,yorumun hiç ulaşmadı bana,yoksa büyük mutlulukla yayınlardım!öptüm canım ben de seni:)

    feroşkop,ben 205 tutkunuyum,süper.neyseki kaldırmamışlar 205i,no'sunu deiştirmişler sadece.ay yok maybelline'de yok bu kalite rujlar.

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum lovely'nin kokusuna. tekrar alacak mısın canım?

    YanıtlaSil
  7. hmmm alınabilir aslında,çok güzel kokusu.benim şööle bi huyum var bi parfümü tekrar almayıp her seferinde değiştiririm:) sadece CK obsession night bittiğinde yenisini aldım:)

    YanıtlaSil
  8. bende ayırdım böle ürünlerimi:)bişeyler bitirmek istiyorum bende artıkkk:)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!