7 Aralık 2009 Pazartesi

maybelline define-a-lash


M.A.C plush lash rimelim yıllardır bitmedi,sıkıldım.kirpiklerimi resmen ağırlaştırıyodu.zaten MAC rimel konusunda pek başarılı değil sanırım,zoom lash'tan de memnun olmayan çok kişi var.yeni rimel araştırmalarına gireyim dedim,baktım dior-lancome kullananlara,memnun olan kadar memnun olmayan da var.loreal telescopic alayım dedim 32 lira!ee çilek'te hypnose 40 tl civarı,indirimle daha da ucuza alınabilir.bu aralar maybelline rimellerini methini epey duyar oldum.baktım fiyatı da çok uygun.dolgunluk istemiyorum,sadece uzatsın kirpiklerimi.define-a-lash maskaranın bu isteğimi gerçekleştireceği söylendi:) denedim evet memnun kaldım.plastik fırçası(aynı loreal telescopic gibi).kirpiklerimi ağırlaştırmıyo,güzelce ayırıp uzatıyo.fiyatı da çok uygun 15 tl.

6 yorum:

  1. ben clinique kullanıyordum ama memnun değildim, aynen maybelline define a lash aldım ama o da dayanıksız galiba ya hemen kuruyor ya da çabuk bitiyor, yine de fiyatına göre iyi bir ürün. Buarada geçen gün hamile bir bayanın blogunda hamilelere oje sürmenin yasak olduğunu okudum, DPT diye bir madde içerdiğinden dolayı, bazı ojeler içermiyomuş ama Chanel'in ojeleri mesela, onu da sürerken mümkün olduğu kadar havayı solumamak gerekiyormuş, bilgin var mı ya da doktoruna sordun mu hiç?

    YanıtlaSil
  2. clinique high impact kullandım ben de,sürümü çok rahat,kayıyodu resmen sürerken ama çok da bi etkisini göremedim göz makyajını tamamlamada.

    oje konusunda bi tanıdık uyarmıştı,doktoru fazla sürme demiş.ilk başlardan fazla kullanmadım ama artık dayanamıyorum,sürüyorum.doktoruma danışmadım.

    çok dikkat ediyodum önceleri kimyasallara,krem bile sürmüyodum cildime,şimdi karnıma arko nem bile sürüyorum:)kola bile içmeye başladım:)

    YanıtlaSil
  3. oooh bende de yavaş yavaş ipin ucu kaçıyor bu konuda, hep de bahanem eskiden sanki bunları bilen mi vardı oluyor:))) çevredekiler de ye, iç bişey olmaz diyorlar ama abartmamak lazım.

    YanıtlaSil
  4. ilk baştan duş jeli,nemlendirici,deodorant filan kullanmıyodum.abartmamak lazım evet ama onlarsız da olmuyo.

    YanıtlaSil
  5. bende yıllardır volümexpress kullanıyorum.bunu denemek gerekiyor artık.

    YanıtlaSil
  6. Bende 2 seneye yakin bu maskarayi kullandim ve cok memnun kaldim.. öyle cabuk bitmedide, kurumadida.. lens kullananlar icinde ideal, kirpikte kuruyup gözün icine dükülmüyor.. bi kac aydir maybellinin volum verenini kullaniyorum ve cokta memnunum.. diger markalarin envai cesidini denedim ama hic birinden bu kadar memnun kalmamistim.. güle güle kullan umarim sende benim kadar memnun kalirsin :)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!