2 Aralık 2009 Çarşamba

dogum hediyesi şeysi



eşimi tembihliyorum,kuru kuru çiçek yollama hastane odasına diye:) hatta çiçek istemiyorum bile,meyve sepetine takık durumdayım,bayılırım çilek kivi!!!hmm çikolata soslu filan.dogum hediyesi filan bişi düşünmüyodum,eşim soruyo karar ver alayım bişi diyo.pırlanta filan anlamsız geliyo nedense:/ 3000-4000 tl'ye 10-15 çift ayakkabı alırım:))hmmm düşünüyorum da LV speedy olabilir ya da istediğim beyaz guess saat.kızım da kullanır büyüyünce:))fiyatları aynı..hani fiyatına göre karar versem,ucuzu aldırsam:))evet hiç para harcıyasım yok bu ara,bütçemde koca bi delik oluştu zaten ev düzenleme,perdeydi halıydı derken.masraf çıkarmayayım kocişime diyorum..Allahım ne kadar düşünceliyim:) ya sonuc olarak çok şaşıracaksın hayatım ama dogum hediyesi filan hiç bişi istemiyorum!!!

9 yorum:

  1. bizimki de sürekli soruyor, ben de hiçbişey istemiyorum çok samimi bulmuyorum böyle şeyleri, sağlıklı bir bebek benim en güzel hediyem olacak zaten, geri kalan hediyeymiş bilmem neymiş her zaman alınır yoksa bizim 9 ay bebeği karnımızda taşımamız hiçbir hediyeyle, pırlantayla ölçülemez dimi ama?

    YanıtlaSil
  2. tepkim ilginç butonu oldu.
    ben olsam ooooh oh. şaka bi yana, evet ben de yiyecek bir şeylere asla hayır demezdim. maksat süt olsun canım:) mesela delafee, altınlı çikolata. hem sağlıklı hem de anlamlı ve şık. linki burada, mia-posta.com'daki yazım:

    http://www.mia-posta.com/content/view/168/16/

    nasıl ama:)))

    YanıtlaSil
  3. missredcim bana değil bebişe al diyorum artık.Allaha şükür alıyoruz zaten kendimize istediğimiz şeyleri.en mantıklısı bebek için hesap açıp oraya hediye parasını yatırmak:)

    sedacım,yemeye kıyamam ben onu:))

    YanıtlaSil
  4. miss, evet bebeğin kendisi en güzel hediye, tanrı'dan kadınlara verilmiş en güzel duygu:) vesileyle blogunda kutlamış olsa da tekrarlayayım, hayırlısı olsun canım.

    ayşe, millet pizzalara bile altın koyuyormuş:P ben de yemeye kıyamam diyordum ama enfes bir tadı var altınlı çikolatanın. çok eski şifa kaynağıymış, bilgine. bebeğe ve sana sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hehe altınlı extravaganza:)

    YanıtlaSil
  6. Bu Ikea mobilyalarına gidip yerinde baktın mı Çokocum? Zira benim de aklımda ilk bunlar vardı, gidip bakıcna kalitesini hiç beğenmemiştim, tıngırdıyorlar resmen bi de küçük geldi bana. Yerinde inceleme yap diyorum sana.

    YanıtlaSil
  7. baktım kozmocum,haftanın 2 günü ikea'dayız bu aralar:) evet ahşap olan daha oturaklı,bu biraz daha minyon:)ucuz olunca ziyanı yok,okula başlayınca genç odası alırız edik ama bakalım fikrimiz değişmezse.

    YanıtlaSil
  8. Bence Porsche Turbo alsın: http://blogcuanne.com/2009/10/22/dogum-hediyesi/

    :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!