28 Aralık 2009 Pazartesi

M.A.C zoom fast black maskara


itsbeauty'de bilen bilir MAC başlığı aldı yürüdü,şu an 12.başlıkta filan:) ee o kadar bakımlı üyenin oldugu bi sitede gayet normal.sanırım en son ben MAC 1 başlıgına yazmıştım :)) daha o zaman MAC sadece Akmerkez'de vardı,hey gidi günler hey:)ambalajlarının sadeliği ama bi o kadar da ürünlerinin kalitesi,fiyatlarının abartı olmaması bu markayı seçmemde önemli faktördü.ancak son zamanlarda denediğim rimelinden hiç memnun kalmamıştım.tesadüf bu ya,MAC müşterilerine zoom fast maskarayı denemek için hediye olarak gönderdi,hem de deneme boyu filan değil tam boy!bugün elime ulaştı hediyem,denedim,sonuç: gayet güzel! topaklanma yapmadı,kirpiklerimi ağırlaştırmadı.güzelce belirginleştirdi.hiç sevmem tel tel ayrılmış kirpikleri.bu mascarada aradıgımı buldum diyebilirim.

3 yorum:

  1. süper! güle güle kullan tatlım! ben de hep mac'in lipglass'lerini sürdüğümü yazmıştım, bi de matte bronze allığını methetmiştim 1-2 yerde, bana da onlardan gönderirler mi:P şaka bi yana itsbeauty gene bi işe yaradı!

    YanıtlaSil
  2. canım mac başlığında sen de vardın o sıralar,eminim sana da yollamışlardır mail.üye olurken verdiğin mail adresine.ama süre doldu:(

    YanıtlaSil
  3. inanmıyorummm!!!:((
    tühh!
    olsun, kısmet değilmiş
    siz güle güle kullanın canım:)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!