1 Mart 2010 Pazartesi

valizler hazır!


30.haftadan itibaren hazırlamaya başladım hastane çantamızı.ama ufak tefek eksikleri de nihayet tamamladım,artık günümüzü bekliyoruz,alıp çantamızı çıkıcaz.çantanın içindekilerden bahsetmek istiyorum,benim gibi adaylara fikir vereyim,tecrübeli annelerden de fikir alayım.


arkadaki bana ait.içine 4 takım pijama takımı,terik,3-4 çorap,sabahlık(ısınma amaçlı,peluş),göğüs pedi,diş fırçası-macunu,gögüs ucu kremi,göğüs kalkanı,kağıt havlu,yüz havlusu,hijyenik ped,bol bol iç çamaşırı,emzirme atletleri,korse,lohusa tacım,makyaj malzemesi(allık ve concealer sadece),bi de kağıt klozet örtüsü:)) başka yerde tuvalet kullanamam da:)pimpirikliyimdir,çarşaf filan da götürsem mi acaba diyorum:)


öndeki bebişin.4 takım(tulum,body,çorap,şapka),2 adet penye-1 adet polar battaniye,çıkışta kullanmak için fermuarlı battaniye,ne olur olmaz diye biberon-emzik-mama kaşığı-bebek bezi, küçük havlu-tülbent şeklinde ağız bezleri,ıslak mendil.

gördüğünüz eksikler ya da önerileriniz varsa bekliyorum!

15 yorum:

  1. aysecim inş.kolaycacık geçer dogumun..emınım bebişinde annesi gibi çok tatlı olacak... seanem

    YanıtlaSil
  2. Ben ömerin doğumunda pijma götürmedim ,sadece 3-4 gecelik götürdüm.Bana tecrübeli arkadaşlarım yakası önden düğmeli geceliklerin-emzirrmek için önden düğmeli olması gerekiyor- çok işe yaradığını söylemişlerdi.Bence yanına gecelikte al.Her açıdan kullanımı daha kolay....
    Bende senin çantan gibi dolu dolu bir çnta götürmüştüm ama çoğu kullanılmıyor.Ama bu gebeliğimde de yine götürürüm içinin rahat olmasıda çok önemli.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili çokoprenses benim de hastane çantasıyla ilgili detaylı bir blog yazım var..bir bak istersen..
    http://berilveben.blogspot.com/2010/01/dogum-cantas.html

    YanıtlaSil
  4. geçenlerde aklıma geldi hamile çantasına ne konur diye sanki hamileyim ne alakaysa :) bu yazın iyi olmuş ayşecim sayende merakım gitmiş oldu :)

    YanıtlaSil
  5. hay hadi hayırlısıyla doğur...lohusa tacını da unutma....:)
    valizleri görünce heycan yaptım:)

    YanıtlaSil
  6. seanemcim saol canım,bakalım nasıl olacak cadı:)

    esincim,gecelik de alayım yanıma,oki:) sezeryanda daha rahat edersin dediler,o yüzden pijama aldm daha çok.

    handecim,ben senin o yazını okuşum biliyo musun:)

    zeynepcim,tatile gidiyo gibi hazırlanıyosun işte:)saç düzleştiricisi bilem alan var yanına:)

    pofidik şekerim,kalmış çekmecede tacım,amanın dedim,en önemli parça:)

    YanıtlaSil
  7. ben de öğrenmiş oldum hamile valizini, hayırlısıyla cerenkuş doğsun daha neler öğreneceğiz senden

    YanıtlaSil
  8. walla insan neler neler öğreniyo,sen bebişe karar ver neler yaparız sana:)

    YanıtlaSil
  9. eğer doğum sezaryen olacaksa pijamayla daha rahat edersin. ama normal doğumsa pijama olmaz. gecelik şart. doğumdan sonraki malum kontrollerde ve muayenelerde pijamayı çıkarmak zorlayabilir. o yüzden gecelik en rahatı oluyor normal doğumda.

    emzirme konusunda da gecelik gibi önden düğmeli pijamalar da var. onlardan alırsan rahat kullanırsın.

    YanıtlaSil
  10. saç düzleştiricisi benim gibi saçlarıyla kompleksli biri için vallize ilk konulacak şey olur :) yada doğuma gitmeden önce kuaföre gider fön çektiririm ben kesin :D

    YanıtlaSil
  11. inan bunların %80 ine el bile sürmeyeceksin. boşun agidip geliyor bunlar :) bende de böyle kocaman bir valiz vardı da :)

    YanıtlaSil
  12. valla şu bloglar sayesinde evlilikte, anne olunca filn hiç sıkıntı çekmicez, o kadar güzel ve yararlı bilgiler veriyosunuzkii, hadi çokoprensescim hayırlı doğumlar cnm :)

    YanıtlaSil
  13. son ana kadar kaçmıştım valiz hazırlamaktan,o valizin bir kapı arkasında o günü bekleyecek olmasından...çokoprensesim şu anlarını o kadar çok özleyeceksin ki!
    onun karnında olduğu anları,saniyeleri...ve geri getirebilmek için delireceksin,bunu bana söyleyen olmadı,çok heycanlı günler bunlar sakın es geçme,her saniyenin tadına var...seni de cerenini de,tuttuğun dileğini de,kırmızı valizlerinizi de YERİM!Yolunuz açık olsun prensesler...

    YanıtlaSil
  14. sevgicim,sezeryan olacagım için pijama daha iy dediler evet,önü full düğmeli aldım ben de.

    zeynepcim,oo gidilmez mi kuaföre.gerçi biçok hastane kuaför hizmeti veriyo dogumdan önce.

    şekercim,eminim,getirip götürücez valizi:)napalım içimiz rahat olsun dimi:)

    ceciliacım sorma cnm herşeyi öğreniyoruz birbirimizin sayesinde:)

    prettycim,canımmm,yorumun beni o kadr mutlu etti ki anlatamam..acaip pozitif enerji yolladın bana.çok saol canım.

    YanıtlaSil
  15. Herkesin ne kadar da farklı tecrübeleri olmuş. Bana sorarsan eğer (ki ben de sezeryan oldum) ikinci doğumuma pijama asla götürmem. Sezeryan da olsan sürekli kanaman olacak ve rehatlamak için sürekli tuvalete gideceksin. Üstelik dikişlerin de olduğu için o pijamayı indirip kaldırmak sinir bozucu olur bence.
    Ayrıca sezeryan olacakların (ki ben olmayacağımı düşünerek es geçmiştim, sonradan eşime apar topar aldımrak zorunda kaldım) yanlarına doğum sonrası korsesi almaları da şart. O korse yataktan kalkarken ve bebeği kaldırıp yatırırken hayat kurtarıyor.

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!