1 Mart 2010 Pazartesi

mart kapıdan baktırır..

heralde mart ayını bizim ailemiz kadar bekleyen yoktu:) 20 temmuzda pozitif sonucu aldıktan sonra beklenen dogum tarihi 30 mart 2010 denince amanıınn dedim.sanki yüzyıllar sonra!!nasıl geçecek?ramazan bayramı geçecek,kurban bayramı geçecek,yılbaşı geçecek,okul tatile girecek,30'lu haftalara gelicem ve mart ayı olacak ha?yok sanmam..ama oldu işte,1 mart oldu,zaman su gibi akıp geçti.aslında geçen zamanı düşününce hüzünleniyorum da ayrıca.hep bişileri bekliyoruz ama o esnada ömür de geçiyor,her gün bi yaprak kopuyor.her anın kıymetini bilip değerlendirmek lazım.elimden geldiği kadar hayatın içinde olmaya çalışıyorum.yatayım dinleneyim demiyorum.çok da bi rahatsızlığım da yok zaten.30lu haftalara girerken ağrılarım,kasılmalarım başladıgında zorlanmıştım.hamilelik geçirenler bilir,tuhaf yerlerdeki kemikleriniz ağrır.alıştım ağrılara,tutulmalara.nazlanayım dedim,doktoruma sordum,yatayım mı artık son haftalarda dedim.günlük yaşantına devam et dedi.kendine vakit ayır,dinlen tabi ama tüm gün yatayım deme sakın dedi.hala araba kullanıyorum,gezmelere gidiyorum.bu hafta için tüm günlerim dolu mesela:)

fotoda nedense göbüş ufak çıkmış,yok yok daha büyüğüz:) saçlarıma dikkat,haftaya eşimin tabiriyle 10.000 km bakımına giricem:) saç baş bi ayar çekicem:)

18 yorum:

  1. anemm sen sadece karnından kilo almı$sın ne güzel hamilelik böyle!! Ma$allah ya kıskandım valla :P

    YanıtlaSil
  2. ayşecim süper görünüyosun!! umarım bigün hamile kaldığımda senin gibi olurum :)

    YanıtlaSil
  3. çok şeker görünüyorsunnnn.

    YanıtlaSil
  4. ayy ben de bloga girdikçe, şu sol üstteki geri sayımı gördükce heyecanlanıyorum valla :) maaşallah maaşallah :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir hamilesin...maşşallahhh diyelim nazar değmesin...



    çok güzel yaa sadece karnın top gibi çok çok tatlısnn...

    YanıtlaSil
  6. Canııım ya o kadar güzel anlatıyorsunki valla yerinde olmak isterdim açıkçası allah sağlık sıhhat huzuru başınızdan eksik etmesin valla çok heyecanlandım son 1 ay :)))

    YanıtlaSil
  7. canlarım,topişim walla.niye böyle çıkmış fotoda anlamadım.seda sayan gibi inceltici filtre kullanmış gibi hissettim kendimi:))13-14 kg aldım.daha da alırım 2 haftada.

    ayrıca zeynepcim sen sus:)183 boyla görücez seni zarif hamile olarak.

    cicibebecim aslında daha da az kaldı.sezeryan olacagı için.ama size son 3-4 gün kala söylicem,hehehe yaşasın kötülük:)

    hepinize ayrı ayrı teşekkür ettim güzel sözleriniz için.

    YanıtlaSil
  8. Sadece küçük bi göbüş var o kadar....hiç doğuracak gibi durmuyosun valla ben heralde daha 5,6 aylık derdim.Maşallah,maşallah diyelim...

    YanıtlaSil
  9. çoook şeker bir görüntü...:)
    özledim o günlerimi..:)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel çıkmışsınız, maşşallah..

    YanıtlaSil
  11. ne güzel maşallah bu hallerinle bol fotoğraflar çekil özel olarka sakla derim :)

    YanıtlaSil
  12. ayşecim harika görünüyorsun.ne güzel sadece göbeğin şişmiş.az kaldı cerenle buluşmaya :)

    YanıtlaSil
  13. tütütü maşallah canım harika yaaa göbüş olmuşsun sadece o da cok tatlı gözüküo:)

    YanıtlaSil
  14. ay süperrr! hiç kilo almamışsın çokoprenses. O 13 kilo vınnnnn diye gider hiç merak etme, inşallah ben de hamile kalırsam senin gibi sadece karından alırım. T-shirt'e de bayıldım, çok cici:)

    YanıtlaSil
  15. sudenazın annesi; sanırım sabah sabah pozisyonunu değiştirmiş benim bebiş,sivriltmemiş karnımı,o yüzden küçük çıkmış:))

    sibelinsu;ben de özlicem:(

    atölyekedi;teşekkürler.

    fotopenceresinden; bu ara bol bol çekiliyorum foto:)


    whiterose,sochic heheh fotodan sadece göbek kilo almış gibi gözüküyo ha?sevindim,yakından hiç öyle değil:))

    jadecim saldım çayıra.baktım 12 kg'yu geçtim,oohhh gelsin yemekler:)aman napıyım ya,ye gitsin:))

    YanıtlaSil
  16. ne güzel son aya girmişsiniz bile.. benim ki 29 haftalık ve göbeğim seninkinden daha büyük sanırım :)
    bi de ilk hamilelikte insan zaman hiç geçmeyecek 9 ay bi türlü dolmayacak sanıyor. benim şimdi ikinci ve hangi ara 29 hafta oldu diye düşünüyorum sıkça.. :) ama yine de sabırsızlanıyorum bir an evvel doğsun diye. evde bir yarama varken hamile olmak çok zor..

    umarım hayırlısıyla alırsınız bebeğinizi kucağınıza. sağlıkla dolsun, mutluluk getirsin hayatınıza. sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. ayşecim inşallah dediğin gibi olurum :D

    YanıtlaSil
  18. valla şu karnından kilo alma durumu ne güzel yaa, çok güzel bi hamilesin ve anne olacaksın, hadi bakalım bebişi hayırlısıyla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!