5 Mart 2010 Cuma

bahar çarpması



ay hiç iyi değilim..yok yok endişelenmeyin (ya da endişelenin yazacaklarımı okuduktan sonra).sarhoş gibiyim mi desem genelde biz bu hallere aile içinde şabanlık diyoruz ama..

* doktor idrar tahlili istedi.ay nasıl da tuvaletim var anlatamam.hemen verdiler elime idrar örnek kabını,girdim lavoboya..ohh yaptım tuvaletimi bi güzel rahatladım afedersiniz.amanın sonra bi baktım elimde boş kap!!unutmuşum içine tuvaletimi yapmayı.rezalet!neyseki hamilelikte dakka başı çişiniz geliyo da çok beklemeden idrar örneği verebildim.

* tost makinesi bozuldu,dogumdan önce herşey düzgün olsun istiyorum,götürdüm hemen servise.adama soruyorum: neyi var makinemin?! sanki muayene ediyo adam!

* yeni evli arkadaşa gittim çaya (bu arada dikkatinizi çekerim hiç bişiden geri kalmıyorum,gezmeye devam),kızın herşeyi cillop gibi,çok da zevkli biri.süper donatılmış bi masa,örtüsü peçetesi çay takımı her şey harika.ay dökmeyelim bişi derken dakka bir gol bir.elimi servis kaşığına atmamla salatayı dökmem bir oldu.kem küm ederken çaydan bi yudum alayım dedim çayı döktüm!!! rezalet yani!!

neyseki bu postu yemeği yakmadan yazabildim!!bun da şükür:)

edit: bu yazının ardından maceram devam etti.esas bombayı akşam patlattım.gece arkadaşa msj attım,cevap gelsin diye bekliyorum.cevap gelmeyince heralde uyudu,ben de yatayım dedim.yatmadan önce msjlarımı,iletildi raporlarını sileyim dedim,ne göreyim arkadaşa atıyorum diye msjı eşime atmışım!!

8 yorum:

  1. çiş olayına çok güldüm:))alemsin..

    YanıtlaSil
  2. çok tatlısın çokoprenses:) güldüm okurken postunu,iyi geldi bana

    YanıtlaSil
  3. Çiş hikayene çok güldüm canım ya alemsin çok eğlendim bu postunu okurken ama olsun sen 2 canlısın, küçük melek taşıyosun karnında herkes hoşgörür :))

    YanıtlaSil
  4. Çok şekersin çokoprensescim yaa (:

    YanıtlaSil
  5. haha o çiş olayının aynısı bugün nerdeyse bana da oluyordu, hemşire birazını tuvalete yaptıktan sonra 2 parmak kaba yapın dedi. Ben de unuttum o arada hepsini tuvalete yapıyordum son anda kaba yaptım, ay muhabbete bak ya:)))

    YanıtlaSil
  6. çok şeker bir hamilesin cnm:)) cok güldüm okurken..neşem geldi valla..en cok eşine attgın yanlışlıkla attığın mesaja güldüm:D

    YanıtlaSil
  7. walla ööle işte,leyla gibi dolaşıyorum orta yerde:)missredcim,demekki biz hamileler hepimiz aynıyız:))

    YanıtlaSil
  8. Siz bir de doğumdan sonra oluşacak Leylalığı (yani Şabanlığı) görün. Anlatacak daha çok hikayeniz olacak, eğer siz de benim gibiyseniz :)))

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!