9 Mart 2010 Salı

balık burcu mu,tüh!



bu yaşıma kadar balık burcuna ısınamadım bi türlü.ne zararı dokundu sana derseniz hiiçç.ben hiç hayal kurmam mesela(belki de anormal olan benim) balık burcu ise hayal aleminde yaşıyor sanki.bu kadar emin konuşuyorum çünkü isim veremeyeceğim 1.ve 2.derece akrabalarım bu burçtan:)bi de ben ateş grubuyum,balıklar su grubu.söndürürüm yani ben onları:)sürekli mızmız,mutsuz,melankolikler sanki.ay bu kadar yazdım,balık burcu olanlar 'sen kendini ne zannediyosun' demesinler.sadece kişisel tecrübelerimi yazıyorum.lütfen biri çıksın 'hayır,tamamen haksızsın' desin lütfen.lütfeeeenn,çünkü benim kız da balık burcu olacak gibi:) koç olacak diye hava atıyodum,lider ruhlu olacak diyodum,sen misin öyle diyen.bak balıktan koça dönen 21 mart tarihine kalamıcak bizim kız.yalvarsam doktora,lütfeeenn ayın 21inden sonra alın desem neresiyle güler acaba bana.yavrucum zor durumda,dışarı çıkması gerek,anası burç derdinde.

büyük konuşmayacaksın işte!sezeryana laf mı edersin,al sana sezeryan!balık burcuna laf mı edersin,al sana balık burcunun intikamı!tombiş bebek olsun mu dersin,al sana cılız bebek!şu anda bebek büyütme,anne sütüyle besleme gibi hassas konularla ilgili hiç konuşmuyorum.çünkü neyi kınarsam o geliyo başıma.biçok tecrübem oldu bu konuyla alakalı.

büyük konuşmamam gerektiğini yıllar önce öğrenmiştim ama akıllanmadım.özel okulda çalışıyorum o zamanlar,bi kursa gidiyoruz,varoş bi semtte çalışan öğretmenler de orada.'ayy' dedim 'yazıııkkk',e sonra noldu,ben devlete geçeyim bari dedim,tayin istedim ve zamanında küçümsediğim o fakir ama gururlu semte tayinim çıktı.4 sene mutlu mesut çalıştım,sonra elit(!) bi semte tayin istedim,gittim..ama şimdi sonuç: şu andaki okulumdan ve öğrencilerimden hiiç memnun değilim ve seneye tekrar o varoş diye begenmediğim yere tayin isticem!!!işte böyle tükürdüğünü yalarsın..

baya bi karışık post oldu ruh halimi yansıtan:) günün sözü,sözün özü 'büyük lokma ye,büyük laf etme'.

bi de bu yazdıklarımı fazla ciddiye almayın:)) einstein da balık burcuydu:))

16 yorum:

  1. Canım, benim babam da erkek arkadaşım da balık. İkisi de bir tane bile özelliğini taşımıyor. Bence yükselen burç daha baskın oluyor karakter özelliklerinde. İkisi de tuttuğunu koparan, azimli insanlar. Asla şikayet etmezler, hep daha iyisini başarmayı amaçlarlar. Tek balığa benzer özellikleri insanları kırmamak için çok dikkatli olmaları. Öyle ağlak zırlak duygusal bir balık görmedim ben:)

    YanıtlaSil
  2. :)))) ewet ya büyük konuşmamak lazım.Benimde büyük konuştuklarım başıma gelmişti daha dikkatli olmaya çalışıyorum .Hayırlısı olsun arkadaşım boşverrr.

    YanıtlaSil
  3. Benim kardeşim balık burcu. O kadar fena değil yaa! Evet biraz hassas, duygusal, detaycı oluyorlar ama iyi yetiştirdiğin takdirde bunlar bence daha olumlu özellikler. Bence daha bir 'insan' oluyorlar. Duyguları olan insanlar. Ayrıca moral olsun sana:)= bütün balık burçlarının ritm duyguları çok gelişmiştir ve çok süper dans ederler. Belki ilerde salsa kraliçesi olur ufaklık:)

    YanıtlaSil
  4. Aslında büyük konuşmamak ile alakalı haklısın Ayşecim ama olsun :) Senin başına gelenler hayırlı şeyler yinede,Allah büyüklerinden saklasın.. Ben tipik Koç burcu bayanı olarak Balık burcu hakkında yazdıklarına harfiyen katılıyorum.Ama kısmet işte,yükseleninin etkisinde olur belki Ceren bebek ;) Herşeyde vardır bir hayır.
    Gönlünce olsun herşey

    YanıtlaSil
  5. beetlecım aynen öyleymiş çok azimli hırsı olurlarmış.bi de çok fedakar.

    maycim,walla ne konuştuysam başıma geldi,örneği çok da aklıma şu an hemencecik gelmedi:)

    jadecim benimki işin abartısı ve de esprisi.çocuğum balık burcu oldu diye çöpe mi atıcam:) yetiştirmeyle alakalı tamamen,verdiğin eğitimle.

    tubacım dediğim gibi benimki biraz abartma:)Allah herşeyin hayırlısını versin,koç olacak diye beklicek halimiz yok,gelmesi lazım bir an önce:)

    YanıtlaSil
  6. Ben o lider burç dene burçlardan biriyim, oda arkadaşım ise (yıllar yıllar önce) balık burcuydu...
    Ya o balık değildi ya da ben koç o her ne derse ben yapardım..Büyük lokma ile ilgili yazdıklarına tamamen katılıyorum:)))
    sağlıkla kalın

    YanıtlaSil
  7. Merhaba keşke büyük konuşmamayı becerebilsek. Benimde kınadığım herşey başıma geldi hayatta. Burun kıvırdığım tüm olayları bende yaşadım. Yapacak bi şey yok ama. İnsanız zaaflarımız var. En zararsızlarının başımıza gelmesi dileğiyle. Balık burcunun çok iyi yanları da var bu arada. Kasmayın bu konuda kendinizi bence...

    YanıtlaSil
  8. ben de büyük konuşmaktan korkarım çünkü ne desem başıma gelir, hatta o kadar korkarım ki kocama da sürekli karışırım hele bi de başkalarının çocukları konusunda hiiiiç büyük laf etmem :)

    YanıtlaSil
  9. ben de hep büyük konuşurum başıma gelir, o yüzden çok iyi anlıyorum seni. Bu aralar çocuk eğitimiyle ilgili çok atıp tutuyorum,hadi hayırlısı:)) Balık burcuna gelince erkeklerini sevmem ben, bir kız arkadaşım var Balık burcu duygusaldır ama dünyanın en şeker insanı, şimdiye kadar Balık burcu kadınlarıyla hep iyi anlaştım ama erkekleri için aynı şeyi söyleyemem. Bir de tanıdığım balık burcu kadınları çok yetenekli ve maharetlidir, ben öyle olmadığım için bu da benim için büyük bir artı:)

    YanıtlaSil
  10. Ayşecim ödülün burada:

    http://jadesnewworld.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulum-gelmis.html

    YanıtlaSil
  11. ayşecim bende balık burcuyum. balık burcu kişileri denizdeki balıklar gibi çeşit çeşittir :)) hepsi astralogların dediği gibi olcak diye bişi yok.
    burcum balık yükselenim aslan mesela.çok güzel dengeleniyor herşey...
    kızını kucağına alınca bence burç filan aklına gelecek en soy şeydir :))))

    YanıtlaSil
  12. vallahi dediklerine aynen katılıyorum.benim eşim ve babam balık burcu oğlum koç burcu bidaha dünyaya gelirsem balık ve ikizler burcundan uzak durmayı düşünüyorum.:))))aranızda bu burçlarda olan varsa lütfen yanlış anlamasın.
    alliyah

    YanıtlaSil
  13. Ödülün var çokoprenscim..

    http://aycdvcslife.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulu.html

    YanıtlaSil
  14. Balık burçlarının bazıları gerçekten ağlak oluyor. İçine dönmeye meyilli diyelim daha doğru.
    İş arkadaşlarımdan birinin 2,5 yaşında çok şeker bi kızı var. Uyutmak için ninni söylenirken ağlıyormuş ehe.

    YanıtlaSil
  15. ben de kızımı koç olacağına balık olsun istedim. ne takıntı bu hakikaten. :)
    www.anneleringunlugu.com

    YanıtlaSil
  16. terazi burcu bir ev arkadaşım ikizler burcu da okul arkadaşım vardı. ikisini de hiç sevmezdim. o burçlardan uzak durun derdim. bilin bakalım ne oldu ?? kocam terazi kızım ise ikizler :)

    kocam da yaramaz çocukları kınar ve ailesinin onlara terbiye vermediğini düşünürdü. şu an kızım 13 aylık ve eşyalar havalarda uçuşuyor.boşuna büyük lokma ye büyük konuşma dememişler. bende aldım boyumun ölçüsünü bir daha tövbe...

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!