27 Mayıs 2011 Cuma

rengarenk

Bu yaz rengarenk geçecek.







7 yorum:

  1. ay ne güzelmiş tshirtler

    YanıtlaSil
  2. bershka herzaman rengarenk ve cıvıl cıvıl zaten.güle güle giy... :D

    YanıtlaSil
  3. ayy pek ciciler :) güle güle giy...

    YanıtlaSil
  4. Ayy rengarenkk güle güle giyin :)
    Şu sandaletlerin altın rengide vardı di mi sende, bende kahvesini aldım, sen giydin mi dışarda hiç, ben korkuyorum yırtılcak filan diye yaa :) Bu rengide süpermişşşş

    YanıtlaSil
  5. Ayy rengarenkk güle güle giyin :)
    Şu sandaletlerin altın rengide vardı di mi sende, bende kahvesini aldım, sen giydin mi dışarda hiç, ben korkuyorum yırtılcak filan diye yaa :) Bu rengide süpermişşşş

    YanıtlaSil
  6. Ay çok şekerler, bu sene içimin en çok gittiği kıyafetler renkli kotlar oldu, güle güle giyin. Çok şeker olacaksınız Cerenkuşla:)

    YanıtlaSil
  7. sanemiko,çok iddialı renkler ama:)

    serap-asya,giyince bunları bekar günlerime geri döndüm sanki gençleştim:)

    sümeyye,teşekkürler.

    luthien,daha bugün giydim,sağlam gibi duruyolar:)evet 2 rengini de almıştım.

    lucy,seneye inşallah sen de rahat rahat giyersin:))

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!