11 Mayıs 2011 Çarşamba

Hayat gezince güzel

Cerenle 3-4 günlük bi kaçamak yapıp anneanne-dedeyi ziyarete gittik.Hiç aklımızda yokken hem de.Tam da 'anneler günü' haftasında hem de.

Cerenle şimdiye kadar çok yolculuk yaptık.40'ı çıktı Bodrum'a gittik.3,5 aylıktı  İzmir-Kuşadası-Denizli yaptık arabayla.Eylülde halasının düğününe gittik Antalya'ya hem de yanımızda babamız olmadan tek başımıza uçtuk.Çok kolaydı,çok rahattı.Zaten o kadar rahat olmasa İrlanda'ya da götürücem diye tutturmazdım.Neyse eşim ikna etmişti de soğuk filan diye de bırakmıştık çocuğu:)

Ama bu sefer Ceren bebek değildi.Yine eşim yoktu bizle,Cerenle başbaşaydım.Gerçekten çok zordu gidiş ve dönüş uçuşları.Öndeki kişilerin saçını çekiyor,yanımızdaki kişinin gazetesini çekip yırtıyor.Emzik veriyorum,düşürüyor,balık kraker veriyorum paketi döküyor.Cüzdanımla oynuyor.Hatta serviste unuttuk cüzdanımı,neyseki eksiksiz elime ulaştı aynı gün.

Ama anneanne evinde çook eğlendi.çok özendik anneanne-babanneye yakın oturan çocuklara.Şımardı da şımardı.Evde tamamen özgür bıraktık,her yeri karıştırdı.İzmir havası iyi geldi,iştahı açıldı.Banaymış eziyeti,anneannesine karşı gelemedi,ondan bundan herşeyi yedi,sildi süpürdü.Dedesinin aldığı abur cuburlara göz yumduk,onları da hüpletti.

Ela Yağmurlara gittik,bizim Ceren'in ne kadar cadaloz olduğunu gördük.

Ben de felekten 3-5 gün çaldım.Sabahları Cereni anneme teslim edip yattım,kahvaltım hazırlandı yedim,yan gelip yuvarlandım,öğle yemeğim,çay saatim,meyve saatim derken baya keyif yaptım.Elimi sıcak sudan soğuk suya sokmadım.

İyi geldi bize bu gezi,çok iyi.Haftaya da rotamız Denizli,biraz da babanne keyfi..