14 Nisan 2013 Pazar

Niyet Ettim Allah Rızası İçin Emirgan Korusu'na Gitmeye!


Plansızlığımız mı diyeyim havaya mı suç atayım bilemedim. Hani bahar sersemliği mi?

Tüm hafta çalışıp haftasonunu iple çeken modern zaman köleleriyiz malum:) Bi haftasonumuz var,gerçi tütü işine girdikten sonra bazen o da olmuyor.

2 haftadır saçma sapan plansızlık içindeyiz. Her hafta Emirgan Korusu'na niyetleniyoruz. Laleleri görelim diye. Cumartesileri öğlene kadar işim olduğu için yola öğle saatlerinde çıkabiliyoruz. O saatten sonra da trafik coşuyor. Geçen hafta Tem'den geri dönüp tam tersi istikamete Çatalca'ya gittik. Evet yine iyi oldu,güzel geçti ancak bu cumartesi hepten felaketti. Yine benim işim olduğu için geç çıktık ve trafikten göz gözü görmüyordu diyeyim size.En yakın avm'ye attık kendimizi. Yani güzelim Cumartesi gitti...

Gelelim Pazar'lara...Geçen hafta çok işim olduğu için tüm Pazar gününü istemeden de olsa evde geçirmek zorunda kaldım. Napalım siparişler yetişecek:) E dedik bari bu Pazar erken çıkalım da yola nihayet Emirgan Korusu'na gidelim. Hava da çok güzel değil, herkes evindedir :) Ne mümkün! Duyan gelmiş duyan gelmiş abicim! Emirgan Korusuna araç giremiyor,yürüyerek çıkalım desen park edecek yer yok, Sütiş'e gir desen 2 km kahvaltı sırası. Ne bu İstanbullu'nun çilesi arkadaş.

Yani iki haftadır çok b.ktan geçti. Valla Bahçeşehir'de kalıp gölette filan otursaydık bu kadar stresi çekmezdik. Mis gibi park var Hyde park gibi :) Otur bi cafe'de aynı Nişantaşı havası :) Kaşındık biz kaşındık:)


Neyse sizi geçen haftaki fotoğraflarımızla bırakayım hem benim şöyle negatif enejim gitsin,siz de Ceren ne kadar büyümüş görün,uzun zamandır eklemedim Ceren'in macelarını :)


Gözünü sevdiğimin Trakyası :) Ne güzel ya her yer sakin,ne işin var Emirgan'da:)




Erkanlı at çiftliği. Hem konaklayabileceğiniz bir tesis hem de at binebileceğiniz bir çiftlik.








Evet çok iştahlı bir çocuktur!!




Ne yiyorum len ben?





               
                        



Ünlü moda bloggerlarından ne farkım var,ben de veririm pozumu!!













Gelecek hafta için söz daha güzel bi plan yaptım! :)

1 yorum:

  1. Ceren gerçekten çok büyüdü, maşallah ona genç kız havaları çok yakışıyor.... Hep böyle keyifli tatil günleriniz olsun inşallah...

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!