21 Nisan 2013 Pazar

Kayıp Balık Nemo Yeniden




Bu hafta sonunu gayet güzel geçirdikten sonra finali de bir filmle yapalım dedik.

Ceren kreş ile birlikte sinemaya,tiyatroya gidiyor ancak bizle hiç gitmemişti. Şimdiye kadar uygun film de bulamamıştım,Nemo'nun gösterime girdiğini görünce hemen gidelim dedim. Ne de olsa ilk film şahaneydi,ikinci de güzel olurdu. Ancak ben bunun devam filmi olmadığını nerden bileyim? Bildiğimiz Kayıp Balık Nemo bu! Hani 10 sene önce gösterime giren ve tv'de dvd'de onlarca kez izlediğim film!! Büyük hayal kırıklığı yaşadım. 3D diye ve de haftasonu olması sebebiyle dünya kadar da para ödeyince ses çıkarma,3D nin tadını çıkar bari dedim.

Ancak Cerenle sinemaya gitmenin tadı da bir başka:) Aldı patlamış mısırını eline,oturdu koltuğa,taktı gözlüğü :) Film başlayıncaya kadar çatladı, anne Nemo neden başlamıyooorr? diye 25 kez sormuştur. Başlayınca da yorumları duymalısınız:) Anneee Nemo çok yayamaz di mi? Anneee Nemo babasına kızdı,babalara kızılmaz di mi? Annee ben gözlükle göremiyoyum. Ve filmin yarısında gözlüğü atar.

Ara verdiğimizde Anneee neden film bitti? Ara verdik annecim. Neden ara verdik? Herkes tuvalete gitsin diye. Benim de çişim geldi anne.

Filmin sonlarına doğru hepten uykusu geldi,kucağımda bitirdi filmi.

Benim için ne kadar hayal kırıklığı olsa da kızımla baş başa film izlemek çok keyifliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi sen de yaz fikrini!