15 Kasım 2009 Pazar

kısa bi ara:)

bu aralar yogunluktan ihmal ettim blogcuğumu.hafta içi çok kötüydüm,her gün okuldan 'galiba hasta oluyorum' endişesiyle gelip yattım.dün de veli toplantısı,doktor kontrolü derken yoruldum.vee bugün nihayet hasta oldum:(
hele bugün dışardaydım,düşünün istinye parka gittik ve de 1 mağazaya girip( o da mothercare) döndük,anlayabiliyosunuz dimi nasıl halsiz oldugumu:)) braun ateşölçeri iyiki almışız kızımıza.eşimin elinden düşmüyo,sürekli ateşimi ölçüyo.neyseki kayınpederim bizde misafir ve kendisi eczacı,bana bitki çayları,özel kürler filan hazırlıyo:)güvendeyim yani:)
aile saadeti yaşanmakta evimizde yani.eşimin ailesi geldi,mutlu mesut oturup kestane yiyoruz:))kayınvaldem çok iyi bakıyo bana:)rahatım yerinde anlayacağınız.alışverişe çıkıp ciciler alıyoruz.
arada kaynadı,dün doktora gittik ayrıntılı ultrason için.sağlığı yerinde kızımızın.ve en önemlisi ellerini,ayaklarını,yüzünü canlı canlı gördüm.cd'de görüntüleri var,eşim foto haline getirsin eklicem buraya.duygu ve düşüncelerimi sonraya saklıyorum.çooook şey var çünkü yazacak...

4 yorum:

  1. yerim o bıdığın elini ayağını ben cnm yaaaa:))
    bu arada çokocum aklında bulunsun limangoda twigy terliklerde indirim var.evde giyilen bootieslerden de var kaplan desenli ve pembe renginde belkim beğenirsin,alıcam diordun :x

    YanıtlaSil
  2. baktım canım çok güzel modeller var,saol haber verdiğin için.ama nedense kendime bişi alasım yok:)))hayret dimi? :)

    YanıtlaSil
  3. analık böle bişi olsa gerek:P

    YanıtlaSil
  4. hehe sanırım,önceden urbanog'dan kendime ayakkabı bakardım,şimdi ugg erin,nike filan bakınıyorum:))

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!