26 Kasım 2009 Perşembe

iyi bayramlaaarrr!!


herkesin bayramını kutluyorum.bayramlar eskisi kadar mutluluk vermiyo bana.eski bayramları özlüyorum.hep 'nerde eski bayramlar' lafına gıcık gitmişimdir ama şimdi aynı şeyi ben yapıyorum:) sanırım özlenen eski bayramlar değil bu dünyadan göçenler.babannemlerde olurduk her bayram.babannem bana bayramlık alırdı.ayakkabılarımı başucuma koyar yatardım.bayram namazına gidilirken uyanır,pencerenin önündeki divanda,namazdan çıkanları izlerdim.içimde nedensiz bi sevinç olurdu.ama şimdi...ailemden uzagım,içimde bayram sevinci yok,bıraksanız tüm bayram pijamalarımla oturup tv izleyebilirim.eşime diyorum hep,çocugumuz oldugunda ona bayram sevincini yaşatmalıyız,her bayram büyükanne-babalarının yanında olup bayram sofralarının keyfini tattırmalıyız.

1 yorum:

hadi sen de yaz fikrini!