17 Şubat 2013 Pazar

Üşümeye Son!



İsviçre'ye gitmeden önce kendi kendime gözümü çok korkuttum,aman çok soğuk oralar,ne yapacağız,dağa mağa çıkacağız,donacağız diye. Aslında çok üşüyen biri değilim,hatta hiç üşümem. Gömlekle gezerim kış günü,babet mesela kışlıktır benim için. Ancak yine de tatile giderken önlem almak istedim. Yün içlik alalım dedik,hatta yün atlet filan. Denk gelmedi,pazarda belki vardır ama gidemedim. Penti'ye bi gireyim dedim. Meğer benim aradığım ürün buradaymış. Kapkalın,içi polar termal külotlu çorap. Hem fiyatı da 9-10 tl gibi bişi. İsterseniz içlik olarak giyin isterseniz etek-elbiselerin altına çorap olarak. Zaten dokusu saten çoraplar gibi duruyor. 

Skinny jeans'in içine giyebilir miyim diye endişe ettim ancak tayt ve de kotlarla çok rahat giyilir. İnananın ayağıma ekstra çorap giymedim çizmenin içine. Sıcacık tutuyor,üşümeyi bırakın terledim bile.




Ayakkabı olarak da Deriden'de bi indirime denk geldim, indirim değil maşallah bedavaya veriyorlar. Çok çok uygun fiyata aldım DKNY çizmeleri. Kar botu almama gerek kalmadı,ne kaydım -ki karda düz yolda yürüyemem- ne ayağım üşüdü. Tabanı kalın,çok da rahat. İyi ki aldım dediğim ürünlerden.

Ve son olarak iyi ki aldım dediğim ürün Zara'nın kaz tüyü montu. Görsel bulamadım ama anlatması zor değil,kısa,hafif şişme montlardan. İsviçre resimlerinde vardır bazılarında. Kemeri altın renk tokalı filan. Her sene olur. Ancak çok pahalı olduğu için almıyordum. İndirime girince hemen aldım,şansıma istediğim beden ve son 1 tane kalmıştı. Kazakla giyerseniz terleyebilirsiniz,benden uyarması:)

Hepimize sımsıcak günler,yaz gelse de ısınsak:)

2 yorum:

  1. Çok iyi oldu bu bilgiler, özellikle çorap :)
    Üşümemene sevindim, yoksa o dağlar hiç çekilmez!

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!