14 Ağustos 2011 Pazar

Alaçatı

Hiç Bodrum,Marmaris uğraşmayın...Siz bir Alaçatı'ya gidin.

Ceren'i yaklaşık 30 saatliğine babanneye bırakıp gezmelere gittik.

Ne kadar aklım Ceren de kalmış olsa da,Cerenle de böyle gezilmezdi ya.Tam bir kafa dinleme oldu bana uzun süredir tatilde olmama rağmen.

Kumrucu şevki'den kumru yenir artık di mi?Gerçi artık İstanbul'da da şubesi var ama olsun,oralara gittik de yemeden döndük demeyelim:)

Yel değirmenleri,sakız ağacı,mavi,deniz.İşte Ege bu.

Bakmayın böyle boş olduğuna masaların.Akşam için misafirlerini bekliyorlar.

Sanki buraya hiç kış gelmiyor,hep böyle güneşli,hep böyle insanın içini ısıtan cinsten.

Ara sokaklara girip 'gerçek' hayatları gördükçe insan burada yaşlanmaz be kardeşim diyorsunuz.

Konaklama için taş evleri tercih edebilirsiniz.Bir çok butik otel var.Bana da twitter'dan sevgili nhnkyl, 1882 oteli tavsiye etti.

5 odalı bir butik otel.O kadar şirin o kadar hoş bir yer ki anlatamam.Son derece modern döşenmiş ama aslından da taviz vermemiş bir yer.Sol üstte gödüğünüz teras da bize aitti hihihi:)

Sanki 1 gün değil de 1 hafta kalmışız gibi dinlendim,kafamı boşalttım ve kızıma koştum.

Zaten öyle 1 hafta kalınacak gibi değil be abicim,biraz kazıklanma havası hissediyosun da ortamın güzelliğinden olsun be o kadar diyorsun.

Kısacası Alaçatı kesinlikle görülmesi gereken bi yer.O müthiş havasını mutlaka solumasınız.Benim en çok hayıflandığım yıllardır dibimdeki bu yeri es geçmiş olmam.

1. Yeni yerler var böyle benim de bir kaç yıldır adını duyduğum.. Biri de Alaçatı.. çok güzel fotoğraflar.. gitmelii gitmeli..

2. Ama çok güzel yerler ve bu güzellik benim memleketimde diye çok mutlu oluyorum nedense :))))
    her yeri ayrı güzel...

3. biz de biz de yaptık aynısını :) ananeye bıraktık Beroşu Alaçatı-Çeşme yaptık akşama eve geri döndük ama onla böyle gezilmezdi cidden. Fotolar harika.

4. gerçekten negüzel bir yermiş
    bayram tatilinde seçenek oldu bizim için

5. bu sene o kadar çok arkadaşımdan dinledim ki seneye gitmezsek ayıp olacak :)) ne güzel resimlerle gitmiş kadar olduk çokocuğum

6. Deli annecim,tavsiye ederim gitmeni:)

içimizdeki karnaval,daha kim bilir ne yerler vardır ülkemde,ne yaık ki biz de yeni görüyoruz:)

selcen,çok ii yapmışsınız,gerekli:)

elif-kayra tavsiye ederim sana da:)

pericim,mutlaka gitmelisin.

7. Gitmeden aşık olduğum bir yer Alaçatı :)) Seneye kaldı bizim vuslat artık :)

8. Çok güzel kareler bayıldım buraya ben :D

9. alacataya bayiliyorum. cok guzel bir yer, sokaklari, restoranlar, insanlar cok keyifli

10. Aynen canım ve taş otelde kalın bak yıl oldu özledim inan her daim gezelim şekerim öperim .)

11. Cennet gibi yerler.. İnsan buralara bir kere gelince, bir daha ayrılmak istemiyor :)

12. Beraber gidelim? Ceren ayda can ali :) ve gelmek isteyen digerlerini de alalim ayarlayalim

13. burcucum git mutlaka seneye:)

küçük köyün dünyası,çok harika bir yer!

evy,herşeyiyle bir bütün,şahane bir atmosferi var.

stil direktörü,taş otellerde kalmak lazım havasını hissetmek için.

elif,bi daha gitmek için can atıyorum:)

nihan,ooo nassıl güzel olur ama rüya gibi!kız kıza tatil!

14. Allah'ım bana da böyle bir kız...
    Maşallah!
    Rabbim korusun.
    Rabbim güzel kaderler yazsın.
    Uyyy maşallah!

15. merabalar bişey sorucam kızkıza tatile gitmek istiyorum ve tabiki bütçeme göre olucak yani araba yok :D oralarda yolda kalmayalım otogara giderken falan yada kaybolmaktan çok korkuyorum daha önce hiç gitmedim alaçatıda en temiz plaj hangisidir taksi otobüs çokmudur yokmudur otellerin pansiyonların fiyatları çok mu uçuk fiyatlar .kalıcak en güzel pansiyon veya otel hangisi :)? merak ediyorum cevaplarsanız çok teşekkür ederim sevgiler ...:)

16. usturupsuz yazar,amin allah sağlıklı bi evlat versin sana da inşallah:)Ceren gibi de yaramaz olsun:)

lemonblossom,alaçatı gerçekten pahalı bi yer.butik otel çoğunlukta,bütçen kısıtlıysa tavsiye etmem.1 günde harcadıgımız parayla baska yerde 5 gün tatil yapardık!kuşadası tavsiye ederim,otogar merkezde,ulaşım kolay her yere.

17. gerçekten çok teşekkür ederim :)

hadi sen de yaz fikrini!