3 Kasım 2010 Çarşamba

top 5


bu aralar ortalıkta dönüyor bu mim,hepiniz haberdarsınızdır,size de uğramıştır.eymen'in annesi bizi mimlemiş,biz de memnuniyetle cevaplandıralım.işte blogumun an itibariyle en çok okunan 5 konusu:


1.emzirme koltuğu meselesi: alayım mı almayayım mı diye düşündüm ama almadım.çok da iyi yapmışım.benim niyetim küçük,2 kişilk olan ama açılınca çift kişilik yatak olan bişi almaktı.baktım 1000-2000tl fiyatları vazgeçtim,emzirme koltugu da geçici bişi.gerek yok,almayın:)hiç pişman değilim.2 ay yanımızda yattı Ceren,sonra odasına geçti.gece 1 kez kalkıyodu,yatagımda emziriyodum.

2.dolabımı boşalttım: kullanmadığım ürünleri göndereceğimi anlattığım postum.baya ilgi çekmiş,dolap boşalttıkça haber veririm buradan.kıyafetleri de böyle halletsem dedim,eşim korkarım ki yakında beni de elden çıkaracaksın diyerek son noktayı koydu.

3.ışınlanan La Senza siparişlerim:ahh ah ne güzel bi alışverişti öyle.Hazirandaki indirim aynı tadı vermedi.bu Aralık ayında tekrar düşünüyorum bi sipariş daha.


4.rüya değil gerçek:yedik valla hepsini:) bu yılbaşında gelecek mi bakalım bi sepet daha?

5.bir anne nasıl çıldırtılır?o günleri özlüyorum desem.çünkü şimdi daha başka çıldıracak mevzular var ve de çözemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi sen de yaz fikrini!