2 Eylül 2010 Perşembe

orada neler oluyor?




Dünya ile bağlantımı kopardım.televizyon izlemiyorum.haa çok entel dantel olduğumdan değil,vakit bulamadığımdan.yoksa okuldan dönüp Derya Baykal izlerken uykuya dalmaya bayılırdım.şimdi uyku için uzanmayı bırak oturamıyorum bile totomun üstüne.neyse konumuz bu değil.

TV ancak spor yaparken izleyebiliyorum,o da her seferinde kulaklığımı unuttuğum için dudak okuma yöntemi ile olan biten anlamaya çalşıyorum.o yüzden simpsons,gossip girl filan izliyorum alt yazılı olduğu için.bak konumuz bu da değildi:)

Pazar gazetesini ancak Salı günü elime alabildim.Şili'deki maden kazasını da yeni öğrendim,Pakistan'da deprem değil de sel olduğunu da.gerçi öğrenmesem daha iyiydi,zira yer altında daha 4 ay geçirecek olan işçilerle beraber dakika,saat filan sayarken buldum kendimi.

ama bakın,2 gündür okula gidiyorum,pek bi sosyalleştim,dünyadan haberim var artık.maaşlara % kaç zam gelecek,bankalar % kaç faizle ev kredisi veriyor,derin dondurucuya domates nasıl konur,2.el araba piyasası ne durumda,kilo nasıl verilir,akşam yemekte ne pişiricez.hatta 3.sayfa haberlerinden kim nasıl ölmüş,kim neyi nasıl çalmış? iyi geldi işe başlamak.

Ceren mi?keyfi yerinde,komşu teyzesinde mutlu mesut gelmemi bekliyor.

3 yorum:

  1. aaa sen de mi öğretmendin? çok sevindim meslektaş olduğumuza!

    YanıtlaSil
  2. Aaa :)bir meslektaş daha :) KAsımda ben de başlıyorum okula, o zaman ben de sosyalleşeceğim sanırım heheheh :). Sevgiler

    Aylin

    YanıtlaSil
  3. Vay canına, ne zaman doğurdunuz da ne zaman işe başlayacak kadar zaman geçti yahu?! Zaman su gibi akıp geçiyor hakikaten.

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!