28 Mayıs 2010 Cuma

benim gibisini google'da arasan bulamazsın


hep okurdum bloglarda,google'da nasıl aranmışlar çok hoşuma giderdi bu tarz yazılar.niye benim arama sonuçlarımda enterasan şeyler yok diye hayıflanırdım.hep çokoprenses,emzirme koltugu filan arama sonuçlarında.ama son zamanlarda komik sonuçlar çıktı karşıma:

nasıl kilo vericez: valla ben de bilmiyorum,hem emzikli kadınız,boşver ye gitsin kardeş.

anne olmak için dua:hamile kalmadan önce bi arkadaş vermişti bi dua ama nereye koydum bilmiyorum.elime geçerse yazarım buraya.

belden iğne yaptırmak: spinal anestezide evet belden iğne yapılıyor ama yok hiç acımıyo bacım.

bizbizegüzellik itsbeauty: ikisine de üyeyim.itsbeauty'nin demirbaşlarındanımdır.kanka dediğim arkadaşlarımı o forum sayesinde buldum.

caramel rangi shaggy halılar: kullanıyorum,çok memnunum,tavsiye ederim.

cerenin mutfagı: kızım büyüsün,belki de bu isim onun blogunun ismi olur,saol ilham verdiğin için.

emzirirken fayrouz: yok bi faydası olmadı.üzüm suyu iç onun yerine.

en az kaç puanla tıpa gidilir: valla ben zamanında kılpayı kaçırdım ama..

eşimin ilgisinden sıkılıyorum: canın dayak istiyo heralde,otur oturdugun yerde.

hamileyken hayvanat : hamilesin ve hayvanat bahçesine mi gideceksin?git,hiç bişi olmaz,büyükler gitme,çocugun maymuna benzer der ama.

kapıdan görünce gözüm döndü çıldırdım: anlamadım gülüm?

karnım küçük bebegim zayıf mı dogacak: evet malesef.

küçüktü o zamanlar: kim?

kızın popişini öpme: popiş diyince bebek oluyo sanırım o kız,o zaman öp,mıncıkla.ha yetişkinse o zaman +18.

porçözden zehirlendim: geçmiş olsun,domestosla porçözü aynı anda kullanma bi daha.

uyku sütyeni nerden bulabilirim: öyle bişi bulursan bana da haber et.

çokoprenses facebook: facebookta varım evet ama çokoprenses olarak değil.

çokoprenses gerçek adı: bazı arkadaşlar öğrendi ama sen kaçırmışsın.zaten gerçek adımla hitap edilmekten hoşlanmıyorum blog aleminde,bu vasıtayla duyurmuş olayım.

çokoprenses ve ceren: buyrun efendim?

7 yorum:

  1. çokoprensesim bunu söylediğin iyi oldu birdaha adınla hitap etmem :) bu arada bu bilgilere nerden ulaşıyoruz ben bi ara araştırdım ama bulamadım :)

    YanıtlaSil
  2. google analytics'ten ayarlanıyor.baya ugraşmıştım ayarı yapmak için.bi kod var,sayfana kopyalıyosun filan.

    YanıtlaSil
  3. böyle soruyla gelenlere ben de kendi kendime cevap verme ihtiyacı duyuyorum:)) ben de böyle bir şey yapayım bir ara bak özendim:)

    YanıtlaSil
  4. çoko tespitlerine bayılıyorum ya :)
    seni takip etmeye öyle alıştım ki işe başladığında buraya zaman ayıramazsan diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzelmis bende henuz boyle sonuclar yok maalesef yazanlari ozenerek okuyorum

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!