15 Ocak 2010 Cuma

ünlü olmuşum da haberim yok



ya ben saf saf maillerimi okuyup,'blogu haber turk'te gördüm' cümlesini kavramaya çalışıyorum.saolsun modaerator arkadaşım beni aydınlattı:) meger dün blogumdan bahsedilmiş haber turk gazetesinde.fotosunu çekip bana yollamış,çok çok teşekkür ederim bu ince davranışın için.haber turk'e de ayrıca teşekkürler. tabi gülmekten öldüm yazımı görünce:) evet, bir hamilenin özlemleri:) ahh ah,bebek olunca daha neleri özliceksin diyo içimden bi ses:)

ps: bana 14.01.2010 tarihli haber turk gazetesinin bu sayfasını postayla gönderebilecek var mıdır acaba??kızıma hatıra olsun:))

14 yorum:

  1. aa ne güzel bir şey tebrikler:))

    YanıtlaSil
  2. heyyy! tebrik ederim canım benim.ilk bana blog açıcam dediğinde biliyordum zaten bi şekilde fark yaratacağını:)) güzelliklerle doğsun ceren, daha doğmadan annesini meşhur etti bak!

    YanıtlaSil
  3. tebrikler şeker:)) bu arada şimdi gördüm nerdeyse 30. haftaya girmişsin, ne kadar az kalmış, belli bir yerden sonra çok çabuk geçiyor zaman.

    YanıtlaSil
  4. yıldız,seda,missred teşekkürler!

    sedacım,sana özenmiştim,blogunu gazetede görünce:)

    missredcim,sorma,8 hafta kaldı sezeryana:)

    YanıtlaSil
  5. süper bişi cnm yaaa:)))heheh ünlü oldun;)

    YanıtlaSil
  6. deli! teşekkür ederim cici sözlerin için canım, utandım. burası senin alanın, sen şımar doya doya. 8 hafta sora ceren'le şımarırsınız:))

    YanıtlaSil
  7. Ben sana gönderirim canım o sayfayı ama pazartesi işyerinden gönderebilirim ancak ;) süper yaa bundan sonra hergün takip edeceğim HT'yi :)

    YanıtlaSil
  8. bu arada sana mim gönderdim dün, bloguma bak :)

    YanıtlaSil
  9. ayşecim tebrikler, yakında ayşe arman'la röportajını bekliyoruz;)

    YanıtlaSil
  10. gizemel,zeynep,jade,crescent teşekkürler.

    yok ayşe arman kesmez beni:)

    crescenqueencim,saol cnm,pzts haberleşiriz:)mimin için saol.

    YanıtlaSil
  11. Ayşecim tebrikler,ne güzel mutlu olur insan ;) Habertürk gazetesinden bu haberi yapan kişi girmiş bloğuna okumuş beğenmiş ve paylaşmış köşesinde,vallahi harika :)
    Eğer elimde olsaydı gazete ben yollardım :( ama zaten bulunmuş ;) Saklarsın güzel olur

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir anı oldu bebiş doğmadan daha güzel mutluluklara inşallah:)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!