23 Ekim 2009 Cuma

geleceğe yatırım


çar çur har vur al al al deli gibi al al al paraları paraları saç saç saç..saç-ma!bu reklamda biçok arkadaşım gibi ben de kendimi bulmuştum.bundan sonra bi emeklilik sistemine giricem filan demiştim.sonradan da amaaaan boşver,devlet memurusun,emeklilik sağlam diyip vazgeçmiştim.şunu al,bunu al,ay indirimdeymiş derken baktım elde var koskoca bi sıfır.aaa hakkımı yemeyelim elde var dolaplara sığmayan kıyafetler&ayakkabı&aksesuar! artık,gelecek olan bebişle birlikte bi sorumluluk bindi omzuma,bişiler yapmam lazım onun gelecegi için,şirketlerimiz,gayrimenkullerimiz yok ki şöyle kaygılanmayacagımız.her ay birikim yapayım diyorum bebeğimin adına.hayat sigortaları tarzı şeyler pek mantıklı gelmiyo bana.araştırırken garanti bankasının minibank'ı dikkatimi çekti.4 farklı hesap türü var,en çok altın hesabı hoşuma gitti,her ay 2 gr altın parası yatırsan hiç farkında olmadan para birikmiş olur.4 farklı hesap türü var:

Garantili Fon Hesabı
Her ay düzenli olarak B tipi Likit Fon, B tipi Altın Fon ya da Flexi B tipi Değişken Fon alabilirsiniz.

Garantili Gelecek Hesabı
Bir birikimli mevduat hesabıdır. Düzenli olarak USD ya da EUR cinsinden yatırım yapabilirsiniz ve faiz kazanırsınız.

Garantili Altın Hesabı
Düzenli ödeme seçeneği ile aylık ödeme tutarınızı TL veya altın gramı olarak belirleyebilirsiniz.

Garantili Vadeli Hesap
İsterseniz bugüne kadarki birikimlerinizi çocuğunuzun adına açacağınız
Garantili Vadeli Hesap'ta değerlendirebilirsiniz.


bi de şu resimdeki minimatik var,dijital kumbara yani.ama kartla çalışıyo bildigimiz bankamatik kartı ve şifre:)çektiğin-yatırdıgın parayı kaydediyo,seni uyarıyo.5 yaşından itibaren bence her çocuga lazım:)
ayrıntılı bilgi için: http://www.garanti.com.tr/bankacilik/bireysel/yasam_evreleri/mini_bank/index.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi sen de yaz fikrini!