23 Şubat 2011 Çarşamba

bir eksiklik var ama...



  Nine West'te bu çantayı indirim döneminde kaçırdığım için çok üzülmüştüm.aradım taradım hiç bi yerde bulamadım.internetten almaya karar verdiğim bi anda kavuştum çantama.ama tek bi farkla.internet sitelerinde bu çantanın ismi bella diye geçiyor ve bu modelde resimde gördüğünüz üzere zımbalar mevcut.






ama ülkemizde satışa sunulanlarda yok:))o kadar çok resimlerine bakmışım demekki netten,çantayı ayırtıp almak için gittiğimde resmen hayal kırıklığına uğradım.ama bu çanta böyle olmamalıydııı,nerde zımbaları diye söylendim.cık cık cık,resmen malzemeden çalmışlar!

7 yorum:

  1. zımbasız da güzel :) Hatta ben zımbalı şeyleri sevmediğim için bu hali daha çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. bencede zımbasız hali daha güzel :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum, zımbasız da güzel duruyor. ama yok sevmediysen coko prenses iade et derim :)

    YanıtlaSil
  4. Dert etme zimbasiz daha guzel:)gule gule kullan

    YanıtlaSil
  5. yok seviyorum çantamı da ne biliim böyle hayal etmemiştim:))

    YanıtlaSil
  6. bencede zımbasız daha güzell,bişey sorabilirimiyim hangi siteden aldın çantayı??

    YanıtlaSil
  7. bencede zımbasız daha güzell,bişey sorabilirimiyim hangi siteden aldın çantayı??

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!