15 Şubat 2011 Salı

ama ben böyle hayal etmemiştim.



 tatil bitiyor diye strese girecektim,annemi yolcu ettiğimiz gece uyuyup uyanıp onları düşünecektim,pazar günü belki biraz dışarı çıkıp,akşam da okul açılıyor diye bunalıma girecektim,pazartesi sendromu başlayacaktı.ayrıca Ceren kreşe başlıyor diye de (gelecek post konusu) heyecanlanacaktım.onun çantasını hazırlayıp,kafamdan kıyafetlerimi kombinleyip çalışmak istemiyorum diyerek iç sıkışmasıyla yatağa girecektim.





ama öyle olmadı..pazar günü Ceren'in burun akıntısıyla güne uyanıp geceyi ateşi dindirmeye çalışmakla geçirdik.pazartesi sendromunu bırakın günlerden pazartesi olduğunu bile unuttum.bi baktım çarşamba gelmiş bile.






bu hafta nasıl geçecek bilmiyorum.sağlıklı günlerimizde ne yapardık hatırlamıyorum.neye sıkardım canımı,neyden mutsuz olurdum??



16 yorum:

  1. Ayyy kıyamam bu minnoşa ya göz yaşlarına bak. Keşke hiç hastalanmadan büyüseler.Çok geçmiş olsun.Sağlık dolu günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Yaaa di mi
    Nehir hasta oldu mu bizde de hayat duruyor, sağlıklı günler ne güzelmiş diyoruz.
    Geçmiş olsun annesi

    YanıtlaSil
  3. oyy canım benim ya kıyamam ona ben,çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
  4. Kıyamam ben bu kuzucuğa, benim kızımda (4 yaşında) 2 hafta önce çok ateşlendi
    hastanede serumla antibiyotikle geçen 1 haftadan sonra o epey toparladı ben hala toparlanmaya çalışıyorum :) Çok geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşir umarım.

    YanıtlaSil
  5. ayyy canımmmmmm nasılda acıklı acıklı ağlıyor:( yesinler seni.Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  6. pöffff:(anladım ben seni...çok fena yazmışsın,ne hissediyosan oyum şu an :( bundan sonrası güzel olsun cnm inşallah...çok çok geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
  7. Oyy içim gitti amaa, biz böyle hissediyorsak anne kim bilir nasıl hissediyordur, çok tatlı, kreş çok iyi gelecek ona da hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. hiiii yerim onun buruşmuş tuzlu suratını beeeennn! çok gecmiş olsun canım inşallah bi an önce iyileşir prenses :(

    YanıtlaSil
  9. Nasıl da içli içli ağlarmış.Yazık ona,en kısa zamanda iyileşir ve tüm şirinliğiyle gülcükler saçar inşallah.

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun yaa kıyamam ona :(

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun. NAsıl da ağlıyor kuzu yaa

    YanıtlaSil
  12. kıyamam gözyaslarına gecmiş olsun miniğim...

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun, Ayşe.Ceren prenses inşallah en kısa zamanda iyileşir.

    YanıtlaSil
  14. kıyamam ya çok geçmiş olsun, biz de atlattık, çok zor geçiyor hele de geceleri, uyku yok, sürekli ağlama hali, allah yardım etsin, geçsin gitsin çabucak hastalık

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun çoko prensese geçiyor
    ama yıpranıyor hem anne hem bebek
    yılın en çok hastalanan anne bebeği olarak sana tavsiyem kendine iyi bak canım...

    en kısa zamanda sağlıklı günlere dönün inşallah...

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkür ederim herkese,cok zor,en beteri böyle hastalık olsun gerçi.ama evde neşe kalmıyo bi gripte bile,Allah evlatlarımızı korusun.

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!