10 Mayıs 2013 Cuma

Etkinlikten Etkinliğe


  Yoğun çalışma tempom bitti, kara kış da geçti bitti. Bi ferahladık,bi rahat nefes aldık. Arkadaşlarımızı daha sık görür olduk. Çok iyi geldi bünyeme.

  Zaten durağan bir yaşamı hiç sevmem,aksiyon olacak sürekli. Metropolde yaşamak tam bana göre mesela.

Ceren de bana ayak uyduruyor doğduğundan beri. Hatta daha anne karnından alışkın:)

Geçen hafta kapanışı bizim okulda yaptı Ceren, çok seviyor okulu, tenefüste ağladı hatta sınıfa gidelim diye. Ben de böyleymişim, okula gidicem diye ağlarmışım. Aile de öğretmen de yok hani! Babam sabah işe gitmeden önce bi posta beni okula götürürmüş,sınıfa girer öğretmen masasına oturur,öğretmenin verdiği bisküviyi yermişim. 4 yaşımda okuma yazma öğrenmişim kimse bilmiyor nasıl olduğunu. Nerde ilgilenen şimdiki gibi. Gerçi öğrenmişim de nolmuş? Bak hayat telaşına kapılıyoruz işte,ister tembel teneke ol ister sivri zeka. Neyse, almışım elime gazeteyi bi gün, komşular şaşmış kalmış,anneme demişler senin kız okuyor, annemden cevap net: Hı-hı okumayı biliyor. Sanki anamdan doğduğumda da biliyordum. Anne sen çok yaşa.Neyse efendim, annem kızar bazen ben öğretmenlikten söylenince : Heh küçüklüğünden beri okul okul sayıklıyordun al sana ömür boyu okul. Öyle işte,Ceren okulu çok sevince aklıma bu geldi.




Cuma günü dersim az benim için çifte mübarek gün:) Hemen bi buluşma ayarladık Aslı ile nam-ı diğer Hayatım Yaman/ Yamania.




Aslı ile sanki yıllardır tanışıyoruz. Naif, mütavazi, insana güven veren bir arkadaş. Nasıl rahatım yanında. Zaten bi baktık ilk dakikadan özel mevzulara girdik ilk buluşmada hiç konuşulmayacak:)  Yaman zaten çok yaman,bi tarz bi bilmiş.




Cuma biter,esas hafta sonu etkinlikleri başlar.

Central Hospital'de Blogcu Anne'nin imza gününe katıldık, kitabımızı aldık.



Sırası gelmişken bahsedeyim. Çok sevgili arkadaşım Azra 'nın oğlu bi operasyon geçirdi. Anadolu yakasına geçmişken onu da gördüm,içim rahatladı. Acil şifalar Emir'ime.

Ve sırada sevgili arkadaşım Nihan 'ın bal dudaklı oğlu Can Ali'nin doğum günü var:)




Ve parti başlasın:)




Bakmayın yediğine, çatalı bıraktı bu lokmadan sonra.




Partinin sonuna doğru canı sıkıldı.







Ve Ceren için bugünlük gezme yeter. Biraz baba ile vakit geçirsin evde,anne de istediği konsere gitsin.

Farid Faryad ,Bahçeşehir'e gelir de hiç kaçırır mıyım? Yer kalmazsa merdiven bileti alırım ben de.

Hamile iken yazdığım şu yazıma gelen bir yorum tanıştırdı beni ünlü keman virtüözü ile. Çok teşekkkür ediyorum buradan o arkadaşa.




Pazar günü biraz dinlenmece. Ceren de babası ile tiyatroda.




O kadar haftasonu geçti,üstüne bir de Pazartesi, e biz özledik Yaman ve annesini:) Hemen özlem giderdik:)




Etkinlik biter mi bizde? Bitmeezzz. Bugünün ve yarının etkinlikleri çokk yakında.

Hepimize bol neşeli günler.

1 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar keyifli bi gün olmuş
    Sevgiler
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!