30 Eylül 2010 Perşembe

Ceren'e yetişemiyorum



6 aylıkken çekilip bloga eklenmeyi bekleyen bir resiim..ekleyinceye kadar Ceren 6 buçuk aylık oldu,orası ayrı,çaktırmayın:)

e size biraz Ceren'den bahsedeyim neler yapıyor,siz de çok merak ediyodunuz ya:)olsun bana ne,not düşmüş oluyorum işte tarihe:)

yaklaşık 1 aydır sürünüyor,mutfağa gidip gelinceye kadar salonun farklı köşelerinde buluyorum.hoplamayı öğrendi,kucağımda hop hop hopluyor.annii diyor,yok canım anne demek istemiyor diyordum ki baktım gerçekten anne demek istiyor.hastayken hep annie diye ağladı.

vurmayı öğrendi,pat pat yere,uyutmaya çalışırken yüzüme,mama içirmeye çalışırken biberona vuruyor.hala emiyor,evet ben bile inanamıyorum baştaki serüvenleri hatırladıkça..

büyüyor gözümün içine baka baka.zaman geçiyor,bebeklik günleri bitiyor.bakmaya kıyamıyorum,öpmeye doyamıyorum.bu ben miyim,önceden nasıl bi insandım,neyle mutlu olurdum bilmiyorum..

5 yorum:

  1. oyyy minnoş bu ya. mahaşallah.. işe başladın nasıl yetişesin ki zor.. öp kokulu kokulu

    YanıtlaSil
  2. ay canım benimmm maşallah onaa :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah :) bebişlerin her hali ayrı güzel anın kıymetini bil derim :)

    YanıtlaSil
  4. Annesi güzel, Ceren'i güzel.Ne mutlu size.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah! Ne harika bir fotoğraf karesi olmuş o öyle bayıldım... :)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!