10 Haziran 2010 Perşembe

Ceren modası



Gencer'in annesi,Ayaz'ın annesi,Defne'nin annesi tarafından mimlendim.gelelim sorulara:

1.Nasıl Giydiriyorsunuz?

kat kat giyinmeyi sevmediğim için bebeğimi de ilk günden beri kat kat giydirmedim.doğduğundan itibaren,içine body,üzerine de patikli tulum o kadar.eline eldiven bile giydirmek istemedim de eh adet yerini bulsun diye 1 hafta giydirdim.şapka da aynı şekilde.zaten örgü yelek-hırka-patik pek hazzetmiyorum,şık gelmiyo bana.o yüzden örgü de pek giymedi.3 kat kıyafet giydirenleri duydum,ay yok bunalırım ben.

şimdilerde evde hala patikli penye donları giyiyor:)salonumuz güneş almıyor o yüzden cıbıl cıbıl dolaşamıyoruz.evde de uyumlu ve güzel giyinmesini istiyorum.çıtçıtlı bodysine uygun bi patikli penye giydiriyorum.dışarı çıkarken ise şort giyiyoruz.bugün doktor kontrolüne gittiğimizde acaba çok mu rahatım diye düşündüm.4-5 aylık bebekler hala uzun kollu,uzun paçalı giyiniyo.bizse şortlar-tişörtler..hele yeni doğanları görseniz,yazık yavrum boğulacak nerdeyse sarmışlar sarmalamışlar..

2.Marka mı ? Pazar mı ? Semt butiği mi? Nerelerden alış veriş yapıyorsunuz?

marka diye bi takıntım yok ama aldığım ürünün kaliteli ve tarz olmasını istiyorum. mothercare,chicco ev kıyafetleri için alışveriş yaptığım yerler.gezme kıyafetleri ise Kanz,Zara,Panço,C&A.yazlık penye şortlar filan aldım LCW ve Wenice'ten.pek beğendiğimi söyleyemem.Benetton ve Gap de favorim.alışveriş yapacağım mağazalar arasında.daha sezonu yeni açtık:)

3.Haftada 3-5 defa makine döndüren çamaşır canavarlarının cicilerini ütülüyor musunuz?

evet mutlaka.temizliğe gelen abla ütülüyo ama ben de Ceren'in kıyafetlerini ütülemekten zevk alıyorum.çekmeceye yerleştirmek filan.ohh miss gibi.saçı fön,kıyafeti ütü gösterir:)zatn ütü takıntım vardır.evde herşey ütülenir.

4.Terlik mi Sandalet mi?

şu anda hiç biri:) spor ayakkabı giyiyor şu anda.yazın Zara'nın sandaletlerine geçiş yapmayı umuyorum.ohh bi de indirimi başlasa:) rengarenk Crocs'lara bayılıyorum bi de.

5.Şapka sorun mu ? Nasıl çözüyorsunuz?

şapka pek giymedik.dışarıya çıkarken pusetinin gölgeliği koruyor.bikaç hafta sonra yazlığa gidicez,o zaman için bi şapka düşünmek lazım.

6.Malum deniz mevsimi açıldı.Mayo kullanıyor musunuz? Öneriler ?

bikini giyecek benim kızım:) yazlıkta denize sokmam diyodum ama aaa olr mu öyle şey dediler.bilmiyorum o kadar küçük alt var mı mothercare'de filan?donsuz dumansız girer artık:)


ben de Laloşumun,Zeynep Duru kuzumun ve Zeynep Ela'nın modasını merak ediyorum.

3 yorum:

  1. bazen giydirme konusunda ben de rahat olduğumu düşünüyorum genelde kısa kolluyla çıkarıyorum şu havada oğlumu bakıyorum insanlar hem uzun kollu giydirmiş hem üstüne battaniye örtmüş filan :)) kışın doğmasına rağmen kışında çok kat kat giydirmemiştim doktorum bir keresinde tebrik ediyorum çok güzel giydirmişsin genelde bebekleri lahana gibi giydiriyorlar burda yarım saat kıyafet çıkarıyorum demişti hatta :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim en kısa zamanda anlatacağım ben de :)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!