24 Nisan 2013 Çarşamba

Ceren'in Gafları





Gaf derken işin esprisi tabi:) Çocuklar insanı rezil de eder vezir de valla. Tabiki biz büyükler gibi bilinçli çıkmıyor laf ağızlarından, o yüzden karşıdaki kişiler gülüp geçiyor her ne kadar benim yüzüm kızarsa da.

 * Geçen gün kargodayız, Ceren ''Anneeee şu amca sana bakıyor.'' Ben anlamamış gibi ''Uslu dur annecim işim bitecek şimdi gideceğiz.''   ''Annnneee amca sana bakıyor.''  Adam bakıyor muydu,bişi mi soracaktı, tanıdık mıydı kafamı bile çeviremeden çıktım utanarak.

* Ceren,babasıyla avm'de iken birden işaret parmağı ile bir şeyi götermeye başlamış. Eşim bakmış karşıdan bir teyze geliyor,saçları sarı, baya kabarık bonus gibi (anlattığına göre kıvırcık veya krepeli). Eyvah demiş eşim,burdan bişi çıkacak. Teyze yaklaşmış,yaklaşmış ,Ceren'in el hala işaret ediyor. ''Baba bak palyaçooo'' Eşim duymazlıktan gelmiş,üstünde durmamış. Güldüm ama üzüldüm de, insanların dış görünüşü ile ilgili yorum yapmamayı öğrenmeli. Ben yanımda olsam ayaküstü bir kaç hayat dersi verirdim de eşim afallamış. Çok şükür arada mesafe varmış,teyze duymamış,çok üzülürdüm.

* Arkadaşlarla cafe'ye girdik,Ceren yanımda. Bi masaya yöneldik, yerleşiyoruz Ceren bağırıyor resmen 'Anne çıplak adam, anneeeee çıplak adam.'  Bir çevirdim kafamı,yan masada bir genç askılı tişört giymiş. Gerçekten baya bi ilginç bi atletti. Arkadaşlarımla göz göze geldik,ses çıkarmadık. Genç anlamadı. Ama Ceren ısrarla bağırmaya devam etti, ''hı hı annecim yaz geldi ya o yüzden'' diyebildim, delikanlı o anda anladı bi Ceren'e bi üstündeki tişörte baktı ve gömleğini geçirdi üstüne ve kalktı gitti. Yine yüz kızartıcı suç işledi Ceren:)

* Aynı şekilde babasıyla dışarda da yapmış :( Önlerinde bi bayan yürüyormuş mini etekli ''Baba bak ablanın bacakları çıplak'' demiş. Bizi bilen de bilir hani, aile içinde asla böyle bir mevzu konuşulmaz açık-kapalı diye. Hatta eşim bir çok erkeğe göre kıyafet konusunda çok rahat veya serbesttir. Bilemedim.

* Vapurdayız, arka koltuktaki abi yere James bond tarzı çantasını koymuş. Ceren koltuk arasından bişi ile oynuyor. ''Anne hazine var burda hazineee '' diye bağırıyor. Baktım adamın çantası,baya güldüm. Hayal dünyası :)

* Dışarıda kahvaltıdayız. Arka masadaki genç aşıklar birbirlerine yemek yediriyor. Bu durum Ceren'in gözünden kaçmadı tabi ''Anne bak birbirlerine yemek yediriyorlar'' diye bağırdı. Tabi genç aşıklar için o anda işin romantizmi bitti:))


Daha neler neler de aklımda kalanlar bunlar. Ne kadar yüz kızartsa da yüzümü güldürüyor cimcime.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi sen de yaz fikrini!