18 Şubat 2013 Pazartesi

Calvin Klein Obsession Night Arayanlara Duyurulur:



Artık ülkemize gelmiyormuş bacılarım!

Çok sevdiğim bir parfümdür kendileri. Bikaç yılda bir dönüp dolaşıp bu parfümü alırım.

Kullandığım parfümleri bir daha kullanmam,ancak değiştirmemek gerekiyormuş biliyor musunuz?:( Neymiş bizi bir parfümle kodlayan sevdiğimiz adam için iyi olmuyormuş. Böyle Cosmopolitan dergisi tavsiyelerine pek kulak asmam. Değiştiririm her seferinde bana ne yaa.

Aynı anda 3-5 parfüm kullanan ben nedense birden parfümsüz kaldım ve Avon parfümleriyle idare ettim. Bir sürü parfüm denedim filan yok kimi çok pahalı -hayatta 300 tl ye buradan parfüm almam,cheapsmells'den sipariş veririm bir sürü ,free shoptan 2-3 tane alırım o fiyata- kimi ağır kokuyor filan. Aklıma CK geldi ama bir öğrendim ki artık sadece Amerika'da satılıyormuş. Hiç bir kozmetik mağazaya yeni üretim CK obsession night gelmiyormuş. E tabi bizim kör oldu badem gözlü. Nerden bulabilirim derken Miss Pera'da buldum ve siparişi verdim. Hemen ardından bi Markafoni'ye bakayım dedim,bakmaz olaydım, 20TL hediye çekim varmış ve bu parfüm orda da satıştaymış. Bi tane de ordan sipariş verdim,dedim diğeri gelince hemen iade ederim. Arkadaşım benim düşünemediğimi düşündü madem piyasada yok niye iade ediyorsun ,kalsın işte elinde dedi. O gün bugün arap yağı bol bulunca misali bi şişeyi deodorant bi şişeyi parfüm olarak kullanıyorum.

Hepimize miss kokulu günler.


2 yorum:

  1. Merhabalar
    bu parfümü biraz tarif etsen?neye benziyor?ben de çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bergamot, Acı Portakal, Mandalina, Beyaz Çiçek, Gardenya, Gül, Yasemin, Vanilya, Tonka fasulyesi, Kehribar, Sandal Ağacı ve Kaşmir Ağacı

      Sil

hadi sen de yaz fikrini!