4 Ağustos 2012 Cumartesi

Birikti de birikti

Yazacağım çok şey var.Hepsini bir postta yazsam yaşananlara ayıp olmaz mı?

Vize başvurusu yaptığımız günün akşamına uçtuk bile anneanne-babanne yanında. Buralarda yalnız olmazdı,gitmek lazımdı. Bıraktık işi gücü,telaşı İstanbul'da,nasıl olsa biteceği yoktu koşturmanın burada durdukça.



 Çiş öğretme çalışmalarına başlamıştım burada,aslında Ceren kendi istedi.Bezi istemiyorum,çıkar dedi her takdığımda. Ancak sürekli dışarı çıkmak gerekince bez tut,evde çıkar baya zor oldu. Anneanne-babanne yanında öğrenmeye başladı ve İstanbul'a döndüğümüzde -ki yaklaşık 10 günde işlem tamamdı. Annem sıkı sıkı tembihledi,bez hayatınızdan tamamen çıksın,ne gece ne gezmeye giderken ne de İsviçre'ye gittiğinizde sakın tutma artık dedi.Söz dinledik:) İlk 2-3 günün gecesi kaldırdım çişe,daha sonra baktım sabaha kadar tutuyor.Tabi arada,çişini kaçırdığı zamanlarda umutsuz olduğum zamanlar oldu.Ancak tam da umutsuz bir tweet attığım gün,Ceren arada kaçırmalarını da kesti:)




Sonracıma,başka bir olay da ben 30 oldum:) Bir kaç yıldır 28 yaşında idim,29'u yaşayamadan 30 olmuşum:) Pek bir değişiklik hissetmiyorum,bi olgunlaşma,bi aklın başına gelmesi gibi bişi olmadı. Asıl olgunlaşma anne olduktan sonra başlıyor aslında.Olgunlaşmadan ziyade,pek herşeyi kafama takmama,kendi doğrularımla yaşamayı anne olduktan sonra öğrendim.Bir de her lafa verilecek bir cevap bulmayı becersem,lafı gediğine koysam,yok fıtrat herhalde,böyle geldim böyle gidicem:)




Ve kısa süren gezmemizi,bir başka serüvene atılmak için noktalayıp İstanbul'a döndük.


Aslında Temmuz ayında benim için en büyük değişiklik İsviçre tatili oldu. Sanki bir dönüm noktası gibi,neyin dönümü bilmiyorum ama kendime geldim. Daha iyi bir insan olmak,daha kibar bir insan olmak,daha biliçli bir insan olmak,daha çevreci bir insan olmak,daha sportif bir insan olmak gibi gibi şeyler geçirdim içime.Neden,onu da bilmiyorum.Ama İsviçre beni çok etkiledi. Şimdiye kadar bir çok ülkeye gittim ama İsviçre ayrı bir büyüleyici etkiye sahip. Tabi kim bilir dünya üstünde daha neler var,en başında bizim ülkemiz hatta İstanbul dünyaya bedel.Ancak İsviçre görülmesi gerek yerlerin başında geliyor.Alplerin havası başınızı döndürebilir:)

Tatil ile ilgili elimde binlerce fotoğraf var,ancak sınırlı sayıda paylaşabileceğim için 3-4 post halinde İsviçre gezisini, ''neler yapılır''ı paylaşacağım sizinle yeni haftada,görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Tebrik ederim Ceren'i artık bez hayatına veda ettiği için :)) Size de nice güzel yaşlar dilerim :)

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!