14 Kasım 2011 Pazartesi

Benim Project Pan'im:



Biraz çoluk-çocuk muhabbetini bi kenara koyup,biraz kızsal şeyler konuşmaya ne dersiniz?:)

Bitmeye yakın ürünler vardır,bir türlü bitmez,sürünür de sürünür.Ben de bi project pan yapmaya karar verdim,ürünlerimi bitirdim,ohh rahatladım.

Sol baştan başlayayım:

Lanvin oxygene parfüm: Şahane ferah bir parfüm,yaz için ideal bir koku.O kadar kalıcı ki.Bir zamanlar bizim rahmetli strawberry'den almıştım.

Shiseido Zen parfüm: Eşimin 5 sene önce hediye ettiği parfümüm:))) Kullanmaya kıyamıyordum,baktım bozulacak,heba olacak.Onlarca şişe parfüm bitirdim bu kokunun üstüne ama hiç biri bunun yerini tutamaz.Afedersiniz odunsu bir koku:) Sloganı beni cezbetmişti;şehirli kadının kokusu:)

Neutrogena göz makyajı temizleyici: 19 mayıslarda,yılbaşında filan marketlerde %50 indirim olur ya,o zaman stokladığım ürünlerden.Kullanma talimatına uygun kullanırsanız yağlı bir his de bırakmamış oluyor.

Dermologica yüz temizleyici: Çok memnun kaldığım ürünlerden biri.Cildimi kurutmadı.Sürekli kullanılabiletesi var:)

Avon clearskin yüz temizleyici: Her avon ürünü gibi eh idare eder...

Avon deodarantlar: Kokuları çok hoş ama şişe oldukça küçük.Hele yazın çok kısa sürede bitiyor.Çanta için ideal bir boy ama.

Mac allık: Tonu neydi hatırlamıyorum,ya springsheen ya da apricot.Bu allığa alışan başka bi marka kullanamaz.

Maybelline rujlar: Şu postumda yer alan rujlardan..Malesef göze mi geldik ne,hiç biri yar olmadı bana.Ceren hepsine parmak soktu.Halbuki çok beğenerek almıştım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi sen de yaz fikrini!