7 Temmuz 2011 Perşembe

Çılgın proje:Cerenle yurtdışı tatili

Yaptık valla bi çılgınlık,Ceren'i de alıp gidiyoruz.Aslında planımız daha farklıydı,farklı 2 ülke gezmekti hedefimiz.Hatta oteller ayrılmıştı.Ceren'i de bırakacaktık.Canım hiç de istemiyordu onu bırakmak,çünkü çookk düşkün bana,içim cızz ediyordu düşündükçe.Psikoloğa danıştık,şu an için anne-babadan ayrılması çok etkiler dedi,4-5 yaşına kadar bırakmayın dedi.Biz de rotayı başka bi yöne,çocukla çok rahat gezilir denilen Stockholm'e çevirdik.Nerden mi esti İsveç?İkea'dan zaten aşinayız,H&M'nin anavatanı,e bizde de bi kuzey hayranlığı var,eş dost tavsiyesi,uzman görüşü derken ayarladık her şeyi,topladık pılıyı pırtıyı,gidiyoruz.Yanımızda da sevdiğimiz dostlar...

Şu an için nereleri gezeriz,neler yaparız biraz kafamızda belirdi.Amaaa Ceren'le gidiş dönüş uçak yolculuğu nasıl olur,gezerken sorun çıkartır mı bilemiyorum.Açıkçası korkmuyor değilim.

Acil çözüm planları şimdilik hazır.Hülya'dan sling aldık,pusette sıkılırsa sırtımıza alırız diye.Marketten her türlü kraker,lolipop alındı oyalamak için.Emzik sayısı arttırıldı.Orada market yokmuş gibi sütümüz,yoğurdumuz,kavanoz mamalarımız stoklandı.

Havalar bu aylarda geç kararıyormuş,23 civarı mesela.Biliyor musunuz İsveç 24.000 adadan oluşuyormuş,Stockholm ise 14 adadan.İlginç bir deneyim olacak bizim için.Dönüşte 'Neden İsveç' ve 'İsveç rehberi' gibi alışıldık postlarımla dönerim:)Hadi eyvallah.

1. Valla çok iyi yapmışsınız bence.. Ben de çocukları alıp Sonbahar'da Amerika'ya gitme hayallerindeyim.. hatta öyle ki tek başıma kocasız bile düşündüm bunu.. tek çocuk olsa hiç düşünmezdim.. Orsa beyaz geceler zamanı bitmek üzeredir şimdi.. iyi tatiller şimdiden..

Güzel bir mama markaları var bence hiç yorulmayın.. sempra mıydı neydi.. öyle çeşitliydi ki gerek toz gerekse kavanozları, kahvaltılıkları harikaydı.

2. Çok merak ediyorum bu gezinizi, biz de bu sene gidemedik ya yurt dışına, kudurduk valla. 8aylık olmasam bizi de alın yanınıza diyeceğim:D Low Cost'u izleyip iç geçiriyorum sadece:/ Ama inş. süper geçer de aynı deneyimi biz de yaşamaya çekinmeyiz. Dört gözle "süper geçti şekerler, Ceren çok eğlendi, bizi de hiç üzmedi" diyeceğin postu bekliyorum:) İyi yolculuklarrr, Cereni de bonbon yanaklarından öpp

3. Hergün neler giydiğini de tek tek aylarca yayınlamayı unutmazsın umarım :)))
    Güle güle gidip gelirsiniz inşallah..

4. Güzel maceralarınızla sizi sabırsızlıkla bekliyoruz...Umarım Ceren cic bir kız olur :))

5. iyi tatiller bol bol resim istiyoruz:)

6. Uww hadi bakalım,şimdiden keyıflı yolculuklar umarım sorunsuz super bir tatıl geçer:)

7. Vallahi öyle böyle geçio tatil biz 15 gün kaldık yurt dışında ve hergün gezdik hiç sorun yaratmadı. Uçakta azıttı biraz ama idare ettik işte biraz babası biraz ben. İyi tatiller dilerim :))

8. deli anne,sempre:)öğrendim ben de:)al git valla Amerika ya da canın nereye istiyorsa,çocuklar da biliyolar sanki sorun çıkarmıyolar:)

lucy,Ceren bizi hiç üzmedi:))seneye sen de başlarsn gezilere:)

nilla,kafanızı şişiricem kıyafet postlarıyla:)

fındıkkkurdu,Ceren cok uslu bi kızdı:)

aliye,gelecek postlar:)

moderatör,teşekkürler:)

iremmis,gayet kolaydı Cerenle:)

hadi sen de yaz fikrini!