3 Mayıs 2011 Salı

uyku sersemi alışveriş




  Taaa ne zamandı hatırlıyor musun,hani Ceren Salı günleri 5'te kalkıyor demiştim,işte o gün.Sabahın köründe yapacak ne var,e bari markafoniye bakayım dedim ve bu oxfordları beğendim.Uyku sersemi bi cesaret,bi gaz, seçtim 39 no'sunu aldım.ne de olda markafoni siparişleri geç geliyodu,ne zaman gelir diye düşünmedim,saldım yakasını gitti.

Ama bu işte bi aksilik vardı,bu kadar da geç kalmamalıydı.Nisan ayı bitmişti.Nihayet aklıma takip etmek geldi siparişimi,bi de ne göreyim,neymiş kargo 5 kez gelmiş,not bırakmış,evde yokmuşum.Yalan! Başta güvenlik var kapıda,o alıyor kargolarımızı.Hani ona teslim etmediler,kapıya yapıştırdıkları notu da mı görmeyeceğim hem de 5 kez!Tabi benim sipariş aynen iade markafoniye,tekrar mailleşmeler,haberleşmeler ve nihayet Mayıs'ın 2'sinde elime geçti.

Numarası 40 olsa çok daha iyi olacakmış.Ama n'apalım,sesimizi çıkarmayalım,giydikçe açılır,buna da şükür diyelim.

7 yorum:

  1. Giydikçe açılabilir ama canınıda yakabilir.
    çok şık. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. çok şık duruyorlar güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan çok şık :)

    YanıtlaSil
  4. yalandan kim ölmüş yani deseniz, çok şıklar bu arada. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. çok şık çok da trendy :) ayakkabıcılar da açabiliyor sanırım.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim,bugün 2.giyişim açıldı hemen ii oldu:))

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!