6 Nisan 2011 Çarşamba

LCWaikiki online alışveriş

normalde yüzüne bakmadığım LCWaikiki pek bi kıymetlendi bu aralar:)

eşimin mailine düşmüş,lcw online alışverişe başlamış ve de %10 indirim varmış tüm ürünlerde.e bi bakayım dedim,işin içinden çıkamadım.onu mu alsam bunu mu alsam diye 2 gün düşünürken baktım begendiğim 2 kazak bitti.elini çabuk tut çoko dedim.attım sepete,aldım gitti.siyahın krem rengi de vardı onu da aldım.ama son 2 resimdekileri begenmedim,iade edeceğim.

kargo 2 gün olmadan elime ulaştı.30 gün içinde iade etme hakkımızın olması da süper bişi.50TL üzeri siparişlerinizde ücretsiz kargo.2 tane kazak var begendiğim ama bedeninin kalmadığı.her gün girip bi bakıyorum gelmiş mi diye:) fiyatlar çok çok uygun.




günlük kullanımda tarzım olmasa da okul için ideal



okul için ideal ama kesimi çok geniş, aynen iade.

pijama gibi durdu,beğenmedim.

3 yorum:

  1. 1. resimdekini çok beğendim güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. güle giy çoko,ben de 2-3 gündür bakıyorum ama kararsızım..trendyola fena taktım bu aralar..Allahım sen bu indirimlerden bizleri koru :))

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler.neyseki LCWde herşey tükendi:))

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!