27 Şubat 2010 Cumartesi

yorulmadan alışveriş..

seviyorum online alışverişi..en çok da paketin bana gelmesini,ohh hediye geliyomuş gibi.para da çıkmıyo ya cebinden.iyice başına buyruk biri oldum çıktım ben zaten :P video kamera alalım dedik,özel günler için gerekli artık.aradım taradım,begendim bi model,en uygun fiyatı vereni buldum ve hepsiburada'dan aldım.hiç eşe sormak yok.eşim sadece kredi kartını versin,gerisini hallederim ben:)

pembe kirazın verdiği kampanya haberiyle gaza gelip verdiğim eyüp sabri tuncer siparişim de geldi:))kavunlu oda spreyi almıştım,süper kokuyo..bi de 'okyanus ferahlığı' oda ve araba spreyi de almıştım.onlar da güzel.hediyesi parfüm seti:pink blossom seçmiştim.kiraz çiçeği,çok hoş.velhasıl memnun kaldım,teşekkürler eb haber verdiğin için:*




şimdi de harıl harıl mobilya kulpu arıyorum.ikea'nın kulpları iğrenç.biçok sitede geziniyorum,stok yok,6 tane lazım bana.yok birinden 4 tane var,başka birinden 3 tane..niye stokları bu kadar az tutuyolarsa..tanımadıgım insanlarla mailleşiyorum:)sitelerin müşteri hizmetleri bölümüyle:)kararlıyım bulucam,olmadı kulp üreticisini arıcam.turunç aksesuar'mış,bi el atayım şu işe.(resimler e-bebek)

bi de şööle bi sistem olsa,magazaların stoklarını görebilsek..mesela nine westte indirim çıldırmış durumda deniyor,acep benim istediğim zımbalı new balance'ın 40 no'su kaldı mı ya da hangi mağazada kaldı?şimdi gidicem istinya park'a,indirim dönemimde sistemden bakamıyoruz hanfendi dicekler..işin yoksa gez kapı kapı..

4 yorum:

  1. valla şekerim biz bugün nine west'e gittik bağdat caddesi'ndeki, aradığımız ayakkabının hangi şubede olduğunu söylediler ama istediğin şubeye getirtmiyorlar, sen hangi şubede varsa oraya gidicen tabi gidene kadar bitmezse. Bu postu şu anda görmeseydim senin için sorar varsa alırdım ama şimdi gördüm ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  2. saol canım,düşünmen yeterli,bana hangi magazada oldugunu söylesinler gider bulurum ben.1 günde 3 alışveriş merkezi gezebilme kapasitem var konu alışveriş olunca:)) bazen istem indirim dönemi çalışmıyo diyolar,uyuz oluyorum.

    YanıtlaSil
  3. saol canım,düşünmen yeterli,bana hangi magazada oldugunu söylesinler gider bulurum ben.1 günde 3 alışveriş merkezi gezebilme kapasitem var konu alışveriş olunca:)) bazen istem indirim dönemi çalışmıyo diyolar,uyuz oluyorum.

    YanıtlaSil
  4. Mobilya kulpu için bir de zara home a bak istersen orda hoş şeyler oluyor ...

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!