6 Kasım 2009 Cuma

hiç keyfim yok:/


postlarımdaki azalmayı farketmişsinizdir,içimden hiç bişi yazmak gelmiyo.ani ruhsal değişiklikler sıkmaya başladı beni,bu ne abicim ya. gayet mutlu huzurlu bi insanken hamilelik dönemimde alıngan,evhamlı,bencil bi insana dönüştüm.herkesin ilgisini bekliyorum ama çok da ilgiden sıkılıyorum,bebişle ilgili şeylerden konuşmayı seviyorum ama sadece ben konuşayım,kimse bebişimle ilgili konuşmasın istiyorum mesela.nası anlatsam,kafayı sıyırdım galiba:)tam anlatamıyorum da durumumu:) dokunsanız aglayabilirim ama bi yandan da mutlu,kıpır kıpırım.hamilelik öncesi depresyon böyleyse doğumdan sonra kimse yaklaşmasın yanıma:)zaten en çok da doğumdan sonrası düşündürüyo beni:/ bebiş sahibi anneler lohusa günlerinizi nasıl atlattınız yardımcı olun banaaaa.
ha bi de aklımdayken şunu da söyleyeyim,en çok sinir oldugum şey 'biz de ergenlik geçirdik' 'biz de lohusa olduk' gibi sözler.eski zamanlarla şu anı karşılaştırmayalım lütfen.özellikle İstanbul'da yaşayıp,horozlar ötmeden kalkıp yollara düşen,stresli mesleği olup hayat derdine düşen insanlar malesef o kadar şanslı değil.

9 yorum:

  1. kuzum benim depresif hamilem:))
    hormonların coşmuş valla açıklaması bu sanırsam.hemen reçeteni yazayı alışverişşşşş muck

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. geçicek inşallah güzel anne adayı. geçicek. hayat boyu şükredeceksin bu sıkıntılara:) hadi dinlen:)

    YanıtlaSil
  4. hehe eşim yorum yazmış sonra da silmiş.senden alışveriş dışında başka bi öneri bekliyomuş,daha ucuz olacak bişi:))))

    YanıtlaSil
  5. iyiym sedacım,anladım ki haftaiçi kötüyüm ben,haftasonu tatil moduna geçince rahatlıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. çalışan hamile anne adayı depresyonu bu ilerki aylarda geçecek merak etme. lohusalığıda bu kadar büyütme hiçbirşey olmuyor yaşadığın günlerin tadını içer içine sindir, boşver azcık tombiş ol, boşver kendine çirkin gel merak etme kocişkon seni hala çok beğeniyor:) sakin sakin müzikler dinle bebeişle ilgili kitapları karıştır dinlen, yürü en kolau böyle atlatırdın..;)

    YanıtlaSil
  7. evet canım,sabahları söylene söylene kalkıyorum,akşam uyuyup kalıyorum haberleri izleyip:))neyseki fiziki durumla ilgili şu anda bi bunalımım yok,çok rahat geçiyo hamileliğim fizyolojik olarak etkilemedi de psikolojik olarak sarstı:)))aslında hassas bi insan da değilim,kafaya bişi takmam.ama geliyolar işte arada soldan soldan:)

    YanıtlaSil
  8. bense hiç bişey düşünemiyorum, hiçbişeye de konsantre olamıyorum, ne bebeğe, ne işe, ne tv'de seyrettiklerime. Zaten dizilerin hiçbirinin sonunu getiremiyorum hep uyuyakalıyorum:)))Bebeğin doğumuyla ve sonrasıyla ilgili özellikle düşünmekten kaçınıyorum çünkü bilmediğim konular beni korkutuyor ve zamanı gelince nasıl olsa çözümlenecek diyorum, geçiyorum.

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!