18 Ekim 2009 Pazar

çok fonksiyonlu mama sandalyesi





bebişim için ilk aldıgım şey bu oldu.kuzenim bebeginden edindiğim tecrübeye göre baya bi işe yarıyo mama sandalyesi.hele bu ürünü görünce resmen çarpıldım.anneler bilirler,yok ana kucagı yok kanguru yok oyun halısı gibi zımpırtılar hem masraf hem gereksiz yer kaplıyo.chicco'nun polly magic mama sandalyesi ana kucagı ve oyun parkı işlevini bi arada sunuyo.mama sandalyelerinin aksine 6 aydan itibaren değil dogdugu andan itibaren kullanılabilen bi ürün.

5 yorum:

  1. gercekten cok güzel ve kullanışlı bir ürün.bende oğlum icin fisher price nin akvaryum salıncagını almıştım.bizim icin kurtarıcı olmuştu.eminim sizin icinde bu ürün bir kurtarıcı olacak.güle güle kullanın inş.:)
    ayrıca cnm sana bir adres verecegim.avent in bir cok ürününü ve bebkler ile ilgili bir sürü ürün bulabilirsin.ingiltere den bir site.http://www.chemistdirect.co.uk/avent_7_1826.html

    ben oğlum icin su matarası aldım.avent in.burdan 35 tl ye.sonradan gördüm bu siteyi.cok üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim,hemen bakıcam.

    YanıtlaSil
  3. canım öncelikle blogun hayırlı olsun bende aldım bunun kırmızılısından bakalım benim minik kelebeğim içinde olmak istiycek mi :))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullansın bebişin:)

    YanıtlaSil
  5. super bır mucıze dogdugundan ıtıbaren kullanılıyor ve bebegınız uyumadıgı zamanlarda sıkılmadan sıze bakıyor:) kızım 8 aylık hala kullanıyoruz tavsıye ederım

    YanıtlaSil

hadi sen de yaz fikrini!